19 Mayıs 2021 Çarşamba

Bugün de Böyle Geçti...


Sabah güzel bir gezintiye çıktık çocuklar ve ben.
Güzel güzel gezdik, Çamlıca tepesine çıkıp çam ağaçlarının altında nefesimizi aldık. 
Dönüş yolundaysa Üsküdar'dan bindiğim vapur bana çocukluğumdaki İzmir vapurundaki hallerimi hatırlattı.
Annem ve ablamla Konak'tan biner, Karşıyaka'ya geçerdik. 
Çevresini, çarşılarını gezip yine vapurla geriye dönerdik.
Annem canım ciğerim elimi sıkı sıkı tutardı denize düşerim diye çok korkardı. 
Bugün vapurda gördüğüm çocukların da anneleri;
 tıpkı benim annemin elimden tuttuğu gibi tutuyorlardı çocuklarının ellerinden.
 Zaten normali odur da kendimi o küçük çocuklar gibi hissettim.
Her şey güzeldi, hava çok sıcaktı, güneşten de fena yandım ve çok yorulmuşum ama 
bugün güzeldi.
İstanbul iyi ki gelmişim sana dedim bir kere daha... 
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Ve Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.


19 Mayıs 1985 Bayram kutlamaları...
O yıl ben de görevliydim ama farklı bir şehirde Ankara'da değil.
Keşke o kytlamalara yeniden dönülebilinse...
Hepimize güzel ve sağlıklı günler dilerim.
Covit sen de bi git artık yettin canımıza...

Hiç yorum yok: