17 Şubat 2015 Salı

Günaydınlar...


Soğuk karlı bir hava buz gibi...
Bıkmadım kardan, soğuktan, üşümekten ben soğuğu severim.
Sıcağın bunaltıcılığından, yapış yapış nefes aldırmayan havasındansa soğukta üşümeyi tercih ederim.
Ben böyleyim...


Ayten Alpman "Ben Böyleyim" diyor...
Sözlerini Fikret Şeneş' in yazdığı şarkıda...

 BEN BÖYLEYİM 
 
 Söz: Fikret Şeneş 
 Müzik: Joe Dassin 
 
 Çapkınmışım güzelmişim böyle söylerler
 Hem cilveli pek sevimli hercai derler
 Canından bezermiş beni bir kez sevenler
 Anlatayım ben kendimi duysun erkekler
 
 Sevemem inan ben sevemem
 Yalvarmam ağlamam söze gelemem
 Darılır gidersem geri dönemem
 Kalpsizim nazlıyım inatçıyım ben
 Aşk yalan öğrendim artık istemem
 Aldanıp kimseye güvenmem ben
 
 Bir tek sevgili için canımı üzemem
 Tek bıkarım vefasızım ben hiç değişmem
 İsteyenler beni sevsin gönül veremem
 Dünyaya bir kere geldim aşktan ölemem 
Dinleyelim...

Hiç yorum yok: