21 Şubat 2015 Cumartesi

Günaydınlar...


Sevinçliyim...
Anacıım iyi.
Hepimiz iyi.

***

Geçen hafta bu zamanlar kötü kötü olayları okuyup üzülüyorduk.
Gidenler geri gelmeyecek ama hiç değilse biraz insanlar ayağını denk alacak.
Diyorduk ama nerdeeeeee...
Yine ölümler devam ediyor, kan şiddet bir  derece daha artarak üstelik.
Allah cezalarını versin demekten başka çare yok galiba...

***

Bizim hastane maceralarımız komik bi şekilde devam ediyor...
Toparlayınca yazarım.
Anacııımın her hali ayrı bir olay.
Bugün gelme sen dediler gitmedim yarın sabah nöbet benim.
Bakalım neler yapacağız gerçi beni egzersiz yaptırırken pek sevmiyor ama yoook öyle.
Canı yanıyor biliyorum ama başka bir şey yok yapacak.
:)

***

Hepimize güzel bir hafta sonu olsun.

***

Ben Fatih Erkoç' un sesine ortaokul yıllarımdan beri hayranım.
Çok güzel naif, pürüssüz, hiç zorlamadan söyler şarkıları.
Ben her zaman can kulağıyla dinlemişimdir.
Yeni bir şarkı ya da ben yeni duydum.
"Bekle Beni"




Ve
"Yanık Ömer..."

:)
Hadi dinleyelim...


Güzel demli demli nefis kokulu bi çay.
Bu aralar kahvemi ihmal etmişim. 
Hava soğuk ya güzel bi çay iyi gider diye heralde...

Hiç yorum yok: