11 Haziran 2018 Pazartesi

Gece Yazısı...


İyi geceler efenim.
Bu güzel esintili, yağmurlu, serin ve enfes geceye bir yazı bırakayım istedim.
Konusu ne olsa acaba diye düşünürken birden aklıma 
nefes almak için çıktığım balkonda komşum olan bankamatikleri yazmak geldi.
Bankamatikler caddemizin karşısında tam pencere ve balkonumun görüş alanında...
Malum şu aralar herkes özellikle emekliler bayram ikramiyesi alacaklar ya çok yoğun.
Gerçi ayın içinde yayılmış durumda olduğu için maaş günleri, her zaman çok kalabalık oluyor ama son günlerde ekstra bir hareket söz konusu.
Komik de oluyor izlemesi. Kimi köpeğini dolaştırırken uğruyor, kimi arabasıyla özellikle durup koştura koştura geçiyor bankamatiğin önüne.
Anneme kalırsa hep aynı kişiler geliyormuş.
-Şu çocuk geçen ay da gelmişti Betül!!!
Dediğinde gülmekten cevap veremiyorum. Hayır aynı kişi olduğunu nasıl anladın be kuzucum?...
:)
 :) 
:)
Kimi cüzdanını çok tehlikeli bir şekilde arka cebine koyuyor, kimi elinde para demetini saya saya yürüyor...
:)
Neticede eğlenceli bir şey bankamatiklerle komşu olmak.
İzleyebildiğim kadarıyla ben de bakıyorum bazen de kendi kendime şu yeni gelen kişi aceba hangi bankadan işlem yapacak diye merakla bakıyorum. :)
Eli boşluk bu olsa gerek.
Biraz kendime dair özeleştirimi de yapiyim. Bu aralar boncuk işinden bi hayli uzağım çizimlerimi yapıyorum ama ı-ıh onu da canım çok istemiyor motivasyonum sıfır olunca hiç bişiy yapasım yok.
Ancak sevindirici bir durum kitap okuyorum. Son on günde üç tane kitap bitirdim şimdi dördüncüdeyim.
:)))))))

Dokuz bankamatiğin yolun bu tarafında olup da sadece bir tanesinin karşıda oluşu biraz dağınık gösteriyor ama yer kalmadı be anacım bizim tarafta.
:)
Bir başına olmak canını sıkmıyordur umarım.
Dokuza karşı bir. :)
Bankamatiklerin dibindeki kokoreççi de olmazsa olmazımız. O türüm türüm kokoreç kokusuyla minik bir lokantaya benzetti çevresini.
Bankamatiklerimiz, kokoreççimiz hareketli bir bölgedeyiz vesselam.
Alt katımız da ki kebapçımızı da sonra anlatayım isterseniz artık.
Çünkü o da başlı başına bir konu olabilecek tarzda.
Gelen müşterilerin tabakları feci iç açıcı oluyor bazen etlerini olta atıp çekicem bigün o olacak.
Neyse ayrıntısıyla yazarım sonra.

***
İyi geceler tatlı ruuuyalar efenim...

Hiç yorum yok: