23 Mart 2019 Cumartesi

Yine Yeniden...

Merhabalar efenim...


Baharın gelmesi, dalların çiçeklerle dolu olması, 
dönüşüm ve değişimleri yaşadığımız şu güzel günlerde 
bir de ev değiştirerek yaşadığım farklı bir evrimle mutlu oldum.

Her şey bir çok olumsuzluklara, ki
insanların zor zamanlarından faydalanmaya çalışan fırsatçıların attığı kazıklara rağmen güzel.

İlk darbeyi evin ısınması mükemmel diyen tanıtım yapan kişiden aldık.
Evin mantolaması (bunu biz böyle söylüyoruz aslı montalama) var dedi aslında yokmuş.
Tabii sırasıyla geldi devamı.
Hiç üzülmeyin ben size evi her şeyi dört dörtlük çalışır vaziyette teslim edeceğim dedi. 
Anlaşmayı yaptıktan sonra bir kere bile gözükmedi.
Aman olabilir gelmeyecekse gelmesin işi vardır dedik. 
Tabii her şey dört dörtlük çalışmadı.

:/

Kombi olabildiğince sorunlu çıktı.
Bırakın çalışmayı sürekli yapıldı hah tamam dedikten beş dakika sonra söndü.
Yapılması için ev sahibimizin gönderdiği beyfendi iki gün boyunca uğraşmasına rağmen hiç bir şey yapamadı üstüne üstlük işi başkalarına yaptırarak yüklü bir miktar para istedi.
Neticede kiraya sayılacak ama niye böyle olsun ki?
Biter mi elbette hayır.
Kapı kolları bildiğimiz topuzlu.
Bir çoğu bozukmuş yine ev sahibinin talimatıyla yaptırdık gitti adam dünyanın masrafını yapıp malzeme getirdi, işçiliğiyle şusuyla busuyla yine büyük bir masraf talep etti.
Fişi, faturasıyla onu da ev sahibine havale ettik.
İki gün önce başımıza gelen olayla 
kapı topuzunun arızasından sonra değişen kapı kollarının elimizde kalması sebebiyle 
hepsinin de çin malı olduğunu öğrenip hayal kırıklığına uğramamız bir oldu.
Yine yaklaşık dünyanın parasını bu sefer biz kendi cebimizden vererek yeniden yaptırdık.
İnşallah aldığın para haram olmuştur kendini mobilyacı zanneden pis fırsatçı zıbıdı.
Bunu da demem gerek yoksa sinirimi yatıştıramayacağım.
Taşındığımız gün çöken kalorifer peteğini yapmak için yine dünyanın parasını isteyen komşumuz senin de Allah layığını versin.

Buraya kadar neden bu kadar paradan söz ettin ki Betül sen?
Derseniz bir ev taşıdım sanki cezalı gibi sürekli kazık yedim ağırıma gitti.
Millet kimden ne kadar koparırım diye sırtlan olmuş haberim yoktu bu kadarından.
Zor durumda kalan birinden iç rahatlığıyla bu kadar para yontanlar bilesiniz ki haram ettim
haksız yere aldığınız parayı zehir, zıkkım olsun.

Ohhhh bütün sinirimi biraz olsun yendim.
Siz siz olun aman bir an önce bitsin de sorun çözülsün demeyin en az iki kişiye danışın sorunlu işi.

Şimdi keyif saati artık bu uğraşlar geride kaldı.
Herkese huzurlu günler.

Güzel bir şarkı dinleyelim.


................

5 Mart 2019 Salı

İyi Geceler...


Yeni bir evden, yeni bir dünyadan, yeni bir hayattan merhabalar efenim...
Yaklaşık 1 aydır yoğun bir şekilde taşınma telaşındayım. 
Çooook feci bir yorgunluk, çoook feci bir bitkinlik halindeyim.
Geçtiğimiz cumartesi taşıdık eşyaları tabii ki daha yerleşemedim.
Heryer her yerde, aradığım hiç bir şeyi bulamıyorum.
Hangi odaya gidersem orada kalıyorum.
Yorgunum hem de çok fena.
Ama bunlar tatlı yorgunluklar.
:)

Bu gcelik bu kadar diyip güzel bir müzik paylaşayım...


Mısırlı müzisyenler Omar Khairat & Nadir Abbasi
harika bir müzik iyi dinlemeler efenim...

23 Şubat 2019 Cumartesi

Günaydınlar...


Her şeyin gönlümüzce olduğu güzel günler bizimle olsun.

***

Eşya topluyorum.
3+1 evin nesi var hemencecik toplanır diyen ben ölüyorum yorgunluktan
demek ki öyle değilmiş.
Bir de dağınıklığın verdiği stress var tabii ki.
Bana ve benim gibi olan herkese kolay gelsin.

Sabah sabah azıcık uyuyup dinleneyim derken bilmediğim yabancı insanlar zile bastı. 
Sabahın 08:00 inde ne işiniz var bilmediğiniz birisinin kapısında?
Tabii ki açmadım o kamera niye var?
Yalnız sonradan gözümün önüne geldi ki yeni evde görüntülü diofon yok.
:/
Aman belki zamanla yaparlar.
Neyse efenim.
Allah böyle mutlu yorgunluklar versin diyip devam edelim işlere ama hemen değil azıcık bi blogumda gezineyim de ondan sonra.

***


Feridun Düzağaç...
"Nem Kaldı..."
Diyor dinleyelim.

(Hımmm benim neyim kaldı?
Vestiyerdeki ıvır zıvırlar, mutfak alt dolapları ve gardrop um kaldı...
Bir de bir kaç koli.)
Karşıdaki market koli vermedi yaaaa sinir oldum.
Ne kıymetliymiş bu koliler böyle.

19 Şubat 2019 Salı

Harika Arapça Slow Şarkı - Najwâ Fârûk - Mevcu' Galbî - موجوع قلبي ( Tür...

Can Gox-Haydar Haydar (Akustik Versiyon)

Tam da...


Bu haldeyim.
Hiç bir iş bitmeyecek, ben hiç bir zaman toparlanamayacakmışım gibi sanki.
Az diyordum ama beni yoracak kadar çokmuş eşya hiç de öyle az değilmiş.
Her şey ortalığa dökülünce anladım işimin kolay olmadığını.
Allahım güç kuvvet ver Yarabbim...
:/
Yoruldum ben...
:/
:)


"Baharı beklerken ömrüm kış oldu...
Gözümde her zaman biraz yaş oldu.
En güzel duygular bana düş oldu.
Yorgunum dostlarım yorgunum artık
Vefasız yıllara dargınım artık..."



16 Şubat 2019 Cumartesi

İyi Geceler...


Uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi gerçekleştiriyorum oooleyyyy...
Taşınıyorum.
İstediğim gibi büyük, istediğim gibi yeni ve istediğim gibi şık bir ev.
Şimdilik kira ama olsun bütün evler benim.

:)

;)

9 Şubat 2019 Cumartesi

Hayata Bi Şöyle...


Bakasım geldi.
İyi akşamlar efenim her şeyin gönlümüzce olduğu
 güzel bir Cumartesi gecesi geçirelim.

:)



8 Şubat 2019 Cuma

Merhabalar...


Selamlar, sevgiler, iyi geceler efenim...

ANNA RF feat IMAMYAR HASANOV - Azerbaijani Folk Song ''Lachin''

Aynur & Morgenland Chamber Orchestra

Kings Of Convenience - Know How ft. Feist (live at Le Bataclan)

Hayat: Bir Su Misali...


Damla damla biriktirip, özenle muhafaza edip, içine bir olumsuzluk düşmesin diye her türlü sakındığınız, saf ve temiz hayatınızın hiç büyük bir tepsiye yayılan su gibi olduğunu ve bu suyu tepsiden düzgünce, zayi etmeden küçük ağızlı bir şişeye doldurmaya çalıştığınızı düşündünüz mü?
....
Şişeye su koymak gibi...
Yerlere saçılan, kah buharlaşan, kah şişeye girmeye çalışan sular...
Ne çok kayıplarımız var aslında...
Ne çok kaybettiklerimiz bir türlü tutamadıklarımız...
Ne çok saçılan damla, göremediğimiz, tutamadığımız, elimizden kayıp giden zerrecik...

Kaybolan Su Kitabından Alıntı...

5 Şubat 2019 Salı

Günaydın...


Herkese mutlu günler.
Bu görüntü kime ne çağrıştırdı bilemem ama bana uçup giden zamanı hatırlattı.
Hızla geçen, bir sabah, bir akşam; bir Pazartesi, bir Cuma şeklinde yaşadığımız zaman 
bize ne diyecek bakalım.

***


Light İn Babylon...
Güzelmiş dinleyelim.

1 Şubat 2019 Cuma

Bir Şubat Ayı Daha Başladı...


Merhabalar...
Daha dün gibi değil miydi yeni yılın gelişi?
Şubat olmuş bile...
Selamlar, sevgiler mutlu günler hepimize.

***

Ve bugün değerli sanatçımız Barış Manço' nun ölüm yıldönümü...


"Geçti Dost Kervanı..."

27 Ocak 2019 Pazar

Jehan Barbur - Selvi Boylum Al Yazmalım


Tuttum elini
Sıcacıktı
Yüreği elindeymiş gibi
Götür beni
Deli oğlan

Sevdiğime yol versin
Bu dağlar bu taşlar
Rüzgarlı ovalar
Dağılan yağmurlar
Al yazmam serde
Gönlüm başka elde
Sevmek dostluktur dilde...
Nakışladı kamyonunu
Kırmızıdandı yavuklusu
Götür beni
İstanbullu
Annem duyarsa duysun
Bizi saklar dağlar
Taştan bu ovalar
Dağılan yağmurlar hey
Al yazmam serde
Gönlüm başka elde
Sevmek dostluktur dilde
Sevgi neydi
Sevgi emekti
Uçuşan yaprak
Boş bir salıncak
Senden başka
Yok hiç kimsem
Düşerim dara
İçim yara
Gelirim ardı sıra
Dön bak bana
Yoksan boştur Asya
Gelirim ardı sıra
Dön bak bana
Yoksan boştur Asya...
Yoksan yoktur Asya...

Sol Yanım (ev hali) - Müfide İnselel

Nette Dolaşırken Buldum...

Biliyorsun Hala birine aşık olabilirim Sana hiç benzemeyen çocuklarım olur Adının hiç anılmadığı bi hayat kurarım Hayalimdeki yüzünü eskitir zaman . . . Biliyorsun Herkes bir yolunu bulup tamamlanır aslında Herkes unutur Babanın cuzdanindan caldigin paralar gibidir bazi şeyler Belli oluncaya kadar devam edilir Biliyorsun Unutabilirim Zaten ben kimleri unuttum Onlardan biri olur, hayatimin en kullanılmayan yerine kaldırılır suretin Tozlanırsın Üzerin örtülür . . . Biliyorsun Seni sevdim Bir gun kör olsaydinda severdim Ellerin olmasaydi mesela Ellerin olmasaydi sen bile kendini sevmezdin oysa Biliyorsun Kimsenin tek bi seçeneği yok bu hayatta Hala seni bana unutturacak insanlar Taniyabilirim Baska bi ses kazinir kulaklarima Biliyorsun Herkesin kendini kurtaracak bi bahanesi Var aslinda Oysa, Ölene kadar sevebilirdim seni Eğer biraz yardım etseydin bana

Bükme Boynunu...


Ağlama, üzülme...

Nostalji - Ayna / Anlatmalıymış Meğer


İyi geceler ben...

"Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala..."
Acaba?
Sahiden mi?

20 Ocak 2019 Pazar

Murathan Mungan' dan...

Sevgilim,
yetimim benim,
aylar nasıl geçiyor zaman hiç geçmezken
kapılar kapalı, dünya buzlu cam
uyuşmuş gözlerimin önünde
hayat akıp gidiyor, hiç kımıldamadan
ikimizin yerine dinliyorum
sevdiğin şarkıları
siyah tişörtünü giyiyorum yatarken
gömleklerini, kazaklarını, kokunu
senin rüyalarını görüyorum, ölür gibi uyurken
gün boyu elimde kahve fincanı
kapıyı açmıyorum
telefonlara çıkmıyorum
başını bekliyorum, geleceği olmayan hatıraların
Sevgilim,
yetimim benim,
nasıl da kayıtsız gülüyorsun hayata
öldüğünden haberi yok fotoğraflarının...
Murathan Mungan

İyi Geceler...


Hepimize...
Yazacak çok fazla bir şey yok.
Üstünüze afiyet feciii bir baş ağrısı, 
avm gezmekten mütevellit bir yorgunluk,
yine aynı sebeplerden ötürü uyku gelmesi  daha noolsun?
Uyku var gözlerden akıyor ama uyunamıyor bir türlü.

***


Sezen Sksu...
"Yarası Saklım..."
Diyor dinleyelim.
Belki uyunabilir de bu arada...

19 Ocak 2019 Cumartesi

Oğuz Atay...


Sezen Aksu - Sor Beni (Official Audio)


Lâl olmuş dilim benim
Sen sor beni dağlara
Sır olmuş sözüm benim
Kulak ver rüzgârlara
Kendinden bul sen beni
Kendinden bil sen beni
İster yüz sür yağmura
İster anlat suya
Kar kapamış yolları
Yola sor, kara sorma
Kendinden bul sen beni
Kendinden bil sen beni
Lâl olmuş dilim benim
Sen sor beni dağlara

Bu dünyanın sarhoşuyum çocuklar gibi
Sev beni anneni sever gibi
Sır olmuş sözüm benim
Kulak ver rüzgârlara
İster yüz sür yağmura
İster anlat suya
Kendinden bul sen beni
Kendinden bil sen beni
Kar kapamış yolları
Yola sor, kara sorma

Dağlara sor beni
Rüzgârlara sor beni
Yollara sor beni
Kendinden bul beni
Yollara sor beni
Kendinden bil beni


Söz: Yıldırım Türker
Müzik: Arto Tunçboyacı
Düzenleme: Arto Tunçboyacı

Olsa da...


Yesek mi acep?
:P

İyi Geceler...


Efenim...

17 Ocak 2019 Perşembe

Güzel Yazı...

Cemal Süreya' nın muhteşem dizeleri.

Kadınlar Susarak Gider...

Çok uzun emekler verir ilişkisini yürütmek için. birinin kadını olmayı yüreği, beyni, ruhu o kadar zor kabul etmiştir ki, başka bir adama ait olmayı istemez. erkek gibi, çorbanın tuzu eksik diye kavga çıkarmaz mesela, tam tersi, konuşmamız lazım der. erkekler de en çok bu cümleye sinir olurlar. ertelenir o konuşmalar, maç bitimine, yemek sonrasına ve daha birçok lüzumsuz şeyin ardına ötelenir.

kadınlar inatçıdır, hayata tutundukları gibi, aşklarına da sahip çıkarlar. bu yüzdendir, konuşup derdini anlatma isteği, karşı tarafı ikna edene kadar uğraşırlar. sonunda pes eder adam, bir ışık görür kadın, tüm derdini paylaşır. genellikle ne cevap alır? abuk sabuk konuşma! gereksiz ve saçma gelmiştir adama anlatılanlar, hiç de üstünde durmamıştır. yine bir sıkıntı, tatmin edilemeden geçiştirilir ve adam gün gelip bunların kendisine ok gibi döneceğini bilemez.

bir kadın şikayet ediyorsa, ya da erkeklerin deyimi ile vıdı vıdı ediyorsa; erkek bilmelidir ki, o ilişkiden hala ümidi vardır kadının. yürütmek, birlikte yaşamak, sorunları çözerek mutlu olmak istiyordur. daha önemlisi, o adamı hala seviyordur.

Kadın Susarak Gider!
En önemli detaydır, erkeklerin hiç anlayamadığı durum işte bu kadar basittir. o gün gelene kadar konuşan, kavga eden, tartışan kadın, kendini sessizliğe vermiştir. ne zaman ümidini o ilişkiden kestiyse, o zaman sevgisi de yara almış demektir. yüreğindeki bavulları toplamıştır, kafasındaki biletleri almış ve aslında bedeni orada durarak, ilişkiden çıkıp gitmiştir. kadın, gerçekten gitmişse, çok sessiz olmuştur ayrılışı, kimse hissetmeden, kapıları vurup kırmadan gitmiştir. her akşam eve geldiğinde, kapının açıldığını gören adam anlamaz ama bir kadın sessizce gider. ne mutfağında yemek pişiren, ne yan koltukta televizyon izleyen, ne gece ruhunu kenara koyarak yatakta sevişmeye çalışan kadın, artık o kadındır. bir kadının çığlıklarından, kavgalarından korkmamak gerekir, çünkü kadının gidişi sessiz ve asildir.

Göksel Baktagir - Kar Tanem.


Her kar yağışında dinlediğim bu güzel müzik için 
Göksel Baktagir' e teşekkürler...

Günaydınlar...


Sabah sabah yağan kar mevsimin, günlerin soğukluğunu derinden hissetmemize sebep oluyor.
Allah dışarıdaki canların yardımcısı olsun.

:...


Mehmet Erdem...
"Söyle..."
Diyor dinleyelim...
"Dışarda kar yağıyor, benim içime yağmur..."

6 Ocak 2019 Pazar

Samime Sanay - Kader Kime Şikayet Edeyim Seni

Birhan Keskin' den...

‪Kış (tekrar) gelmişti. İçerilere, yaza benzeyen sıcak odalara, camlarından damlalar süzülen pencere arkalarına geri çağrılmıştık. ‬
‪Kıştı; büyük sessizliğiydi dünyanın.‬
‪Neden, sebep, özlem, isyan tanımazdık. Ve tabii böylece alınganlık ve kırgınlık da. Ne ben onu aradım ne de o beni. Kış gelmişti işte, ve biz içeriye çağrılmıştık o kadar.‬
‪Yaz beni kendi vadimden çıkarmış, onun beyaz gülüşüyle tanıştırmış, onunla doyurmuştu. ‬
‪Ne kıştan yakınacak ne yazı özleyecek sebebim vardı. ‬
‪Yazlık sinemanın tahta sandalyeleri büyük alanın bir köşesinde üst üste istif edilmiş, üstleri geniş bir naylonla örtülmüştü. ‬
‪Hayattı; hâlâ yekpâreydi. ‬
‪Kış gelmişti işte ve biz içeriye çağrılmıştık.‬

Günaydın...


Bu nasıl bir uçan zamandır ki 
2019 a gireli sanki yirmi dört saat olmuş gibi gelirken 
ayın 6 sı olmuş bile...
Kelebeklerin ömrü kadar bir şey yaşamışız gibi gelecek sanırım.
Hayat su gibi akarken, yaş kemale ererken; 
bazı şeyleri bekleye bekleye, erteleye erteleye
bir de bakmışız bitmiiiişşşş gitmişşşş olacak ömür.
Bunları özetleyecek güzel bir şarkı var...
Hadi dinleyelim.


Samime Sanay...
"Zaman değil sevgilim geçip giden habersiz..."
Diyor...

4 Ocak 2019 Cuma

Öyle...


Uğur Gökbulut...


Friedrich Nietzsche...


Selamlar, Sevgiler ...


Mutlu günler efenim...
Bol rüzgarlı, iç karartan bir sabaha uyandık...
Rüzgar oldum olası hep ruhumu sıkar, moralimi bozar nedense.
Karda, kışta, soğukta, yağmurda kalmak hiç dokunmuyor, 
aksine iyi bile geliyor ama rüzgar öylemi.
O ürkütücü sesiyle her zaman dokunmuştur bana.

***

Efenimmm üstünüze afiyet bu sabah küçük bir ev kazası yaşadım.
elimde küçük bir kavanoz patladı.
Tam kapağını açayım derken kırıldı.
Parmaklarım kesildi biraz cam kırıklarını hastanede çıkardılar.
Şimdilik iyiyim umarım kısa sürede geçer.
Hobisiz bir gün geçiriyorum anlayacağınız.

***


Günün anlam ve önemine binaen şu şarkıyı paylaşmak istedim...
"Dertli bağrımda camdan bir kalp var..."
Funda Arar. Rubato' dan dinliyoruz...

1 Ocak 2019 Salı

Hoşgeldin 2019...


"Yeni olan bir yıl sizi değiştirmez. Sizi değiştirecek olan yeni bir düşünüş biçimi ve yepyeni bir bakış açısıdır.."
||Diamon Eros||

Otomatik alternatif metin yok.

1 Ocak sabahı...
:)

31 Aralık 2018 Pazartesi

Nice...


Nice mutlu yıllar...
Hoş geliyorsun 2019...


Mutlu Yıllar...

2018 e diyeceklerim var...
Bu sene kuzumun mezuniyeti ve 
bir diğer kuzumun ise işinde 1. yılını doldurması dışında berbat geçtin 2018
Bana gerçekten çok büyük zorluklar yaşattın ve hala daha yaşatıyorsun.

***

Umarım 2019 hayırlarla, mutluluklarla gelir hepimize.
İnşallah her şey gönlümüzce olur...

***


"Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun..."
Bu şarkıları söyletenlerin de...
Zeki Müren' den dinleyelim...

29 Aralık 2018 Cumartesi

Aaamannn Yaaaa...

Çin işi altın bakırı altına dönüştürdüler

Çinliler bakırdan altına yakın bir madde icat etmişler...
Gerçeğinden ayrılması neredeyse imkansız olan bu madde altından çok daha ucuza mal edilebiliyormuş.
:/

Guadalupe Pineda - Historia De Un Amor

Günaydınnnn... Bu Kış...


Çok sert geçiyor ve ben çok üşüyorum.

Demir haplarım ve ben iyice ayrılmaz ikili olduk.
Bakalım soğuk mu beni yenecek,
yoksa ben mi demir eksikliğini?
Neysssehh...

Karda titreye titreye yürümeye çalışan kedileri köpekleri,
sokaktaki canları saymazsak...
Bir de doğalgaz saatindeki miktarı gösteren ibreyi !!!
Kış güzel aslında...
Hele o kar yağışı sırasındaki sessizlik...
Romantik, büyülü...
Gerçekten o çizilen eşsiz kar şekilleri var mı bilmiyorum
 ne zaman bakmaya çalışsam eriyip gidiyor yakinen göremedim bir türlü
 ama onların varlığını bilmek bile huzur veriyor. 
Ne güzel dimi?
Pencereden seyredip kar tanelerinin dansına şahit olmak.
Yazın nefes dahi alamadığımız o sıcak günler aklıma geliyor.
Bir nebze serinlik olsa diye kendimizi balkonlara attığımız...
Evvet ısındıysak üşümeye devam 😁😂😃😄


Nostaljik Fransızca Şarkılar...
Dinleyelim...

25 Aralık 2018 Salı

Günaydın...


Soğukların içimizi dondurduğu bu günlerde sıcacık bir bitki çayıyla selamlıyorum bütün blogumu ve blog severlerimi.
Her şeyin gönlümüzce olduğu bir gün diliyorum.
Neşesizliğin, mutsuzluğun dibine vuranlara da Allah kolaylık ve güç versin diyorum.
:)
Mutlu günler bizimle olsun...

 

Harun Kolçak ve Bendeniz...
"Biri Var..."
Diyor dinleyelim...

Grip...


Git artık, daha fazla gelme lütfen...

İyi Geceler...


Efenim...

24 Aralık 2018 Pazartesi

İyi Geceler...


Hepimizeeee...
Yine bir Pazar gecesi ve ben yine bilgisayarımın başındayım.
Pazar günleri blogum bolca güzel tık alıyor.
Biraz daha artar mı diye bakıyorum...
:))))))))))))
Neyse efenim iyi bir hafta hepimizin olsun...

20 Aralık 2018 Perşembe

Rubato & Funda Arar - Camdan Kalp

Umut mu, Amaç mı?

...............
..............................................
.......
..........
...........................
.................
..............
...........
:................
İkisi de kayıp...

Bendeniz Harun KOLÇAK -Elimde Değil Seviyorum

Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim


"Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim"

Hedef olup vursan da
Özenli sözlerin oklarıyla
Süslemedim harfleri
Adını oluşturanların dışında
Dökmedim yüreğimi
Kimsenin gözlerine
Ey aşk beni yağmala
Ateş et arka arkaya aşk
Beni tara
Bitsin hiç bir şey umrumda deil
Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin
Öğrenirken hasretinle sevişmeyi
Göz yaşlarım akabilirler özgürce
İçimde öyle güzelsin ki
Onu kirletmeyeceğim seninle

Bağlasan durmaz göndersen gitmez
Laftan anlamaz sözümü dinlemez
Başına buyruk duyguları savruk
Beni bana kırdıran
Bu gönül canıma düşman
Yanıyor bedenim acıyor içim
Yoktan anlamıyor benliğim
Bitmiyor geceler
Geçmiyor günler
Adı aşk bu eziyetin
Dayan yüreğim dayan
Dayan yarına inan
Gün gelir acılar ezberlenir
İyileşir zamanla yaran
Anlar mı hiç seni
Yanarak mum gibi, eridiğini
Sen aşıksın o
Kör hevesin kalıcı misafiri

19 Aralık 2018 Çarşamba

Akrep Seni...

Ne yapmalı?
Sinir oluyorum her sene umutla okuyorum hiç bi aksiyon yok...
:/ 

Akrep 2019 burç yorumları

"2019 yılında maddi konularda en şanslı burç olarak sizi görüyoruz sevgili Akrep ve yükseleni Akrep olanlar. Maddi konularda kazanımlarınızı arttıracağınız bir dönem. Elde edeceğiniz gelirlerde yükselmeler sizi çok ama çok mutlu edebilir. Girişimleriniz, ticari faaliyetleriniz, kazanımlarınız ve yatırımlarınız gibi konulara algınızı çevirmeniz gerekiyor. Çünkü buralardan gelecek olan maddi kazançlar önümüzdeki dönemi de şekillendirecek sevgili Akrep’ler. Diğer taraftan Satürn yakın çevre, akraba ve kardeşler alanlarınızda dolaşmaya devam ediyor. Geçen sene olduğu gibi bu sene de yakın çevrenizdeki insanlarla olan bağlantılarınızda ve sorumluluklarınızda birtakım mesafeler, sıkıntı ve sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Diğer taraftan satış, reklam, tanıtım, pazarlama ya da iletişime dayalı işlerinizde önemli sorumluluklarla yolunuzda ilerleyeceksiniz. Çok çalışarak, disiplinli olarak ya da organize olarak atacağınız adımlarda bu sene hayat sizi destekleyecek sevgili Akrep’ler. 13 Ocak, 16 Haziran ve 21 Eylül tarihlerinde önemli girişimlerden uzak durmalısınız sevgili Akrep’ler. Bu girişimler parayla bağlantılı olabilir. Eğer paranızı bir alana yatıracaksanız ya da yatırım yapacaksanız, bu tarihlerde yanılma ihtimaline karşı dikkatli olmakta fayda var. Aşırı iyimser ve çoşkulu adımlar size hata yaptırabilir. Bu sene diğer yandan eğitim taraflarında çok güzel açılımlarınız da olacak. Çünkü tutulmalar hem yakın çevre-uzak çevre alanlarınızı hem de eğitim alanlarınızı tetikleyecek sevgili Akrep’ler. İlgi duyduğunuz, öğrenmek istediğiniz konu ve olayların bu sene balıklama içine girebilir ve katılmak istediğiniz kurs, eğitim ya da seminer varsa bu konuların sorumluluklarını hayatınıza taşıyabilirsiniz. Yakın çevrenizin sorumlulukları ve olayları tutulmalarla beraber hayatınızda önem kazanacak. 21 Ocak’ta gerçekleşen tutulma kariyerinizde önemli bir mevzuyu karşınıza getirebilir. Kariyer hayatınızda hızlı ve beklenmedik kararlar alabilirsiniz sevgili Akrep’ler. Bu sene özellikle Ekim doğumlu bir Akrep’seniz Ekim’in sonu itibariyle Uranüs’ten alacağınız etkilerle özel hayatınıza ve ikili ilişkilerinize dikkat etmeniz gerekecek. Güzel bir 2019 yılı diliyorum."


https://www.elmaelma.com/haber/akrep-2019-burc-yorumlari/5c1a3f6368761003903da424?utm_source=gazeteoku&utm_medium=referral&utm_campaign=feed