15 Mayıs 2024 Çarşamba

İyi Geceler...

Ne güzel yaşayıp gidiyorduk bunca dert nedendi acaba?

Olmasaydı, yaşadıklarımız olaylar bizi yormasaydı ne iyi olurdu. Kalbimin üstündeki ağırlık, içimin ağrıması hissi hep olacak galiba bu gece de böyle bir içimi dökeyim dedim sevgili güzel blogum. Biliyorum seni hiç arayıp sormadım, çok üzdüm ama naapalım ben de neler yaşadım. Dizimden ameliyat oldum mesela. Sık sık da sağlık sorunlarım yüzünden  hastane yollarındayım. Aman sağlıklı olalım da her şey geçiyor güzel şekilde...

Geçtiğimiz Pazar günü Anneler Günüydü annesiz kutladığımız bu 4.anneler günü. Annemi çok özledim her aklıma geldiğinde rahmetle anıyorum. Bazen devir teslim tarihi ne zaman gelecek acaba diye düşünüyorum... Ben babaannemi biliyorum mesela o devrini annemlere devretti gitti annemler de bize.

Yine zararlı düşüncelere gark olmadan yatayım ben iyisimi... 

Öpüldünüz anajıııımmmm iyi geceler olsun ruğyanızda beni görün e mi?



Gece gece hareketli ve güzel bir parça ile vedalaşalım.
Oynayın gari...
😁😁😍😍


Hiç yorum yok: