29 Aralık 2018 Cumartesi

Günaydınnnn... Bu Kış...


Çok sert geçiyor ve ben çok üşüyorum.

Demir haplarım ve ben iyice ayrılmaz ikili olduk.
Bakalım soğuk mu beni yenecek,
yoksa ben mi demir eksikliğini?
Neysssehh...

Karda titreye titreye yürümeye çalışan kedileri köpekleri,
sokaktaki canları saymazsak...
Bir de doğalgaz saatindeki miktarı gösteren ibreyi !!!
Kış güzel aslında...
Hele o kar yağışı sırasındaki sessizlik...
Romantik, büyülü...
Gerçekten o çizilen eşsiz kar şekilleri var mı bilmiyorum
 ne zaman bakmaya çalışsam eriyip gidiyor yakinen göremedim bir türlü
 ama onların varlığını bilmek bile huzur veriyor. 
Ne güzel dimi?
Pencereden seyredip kar tanelerinin dansına şahit olmak.
Yazın nefes dahi alamadığımız o sıcak günler aklıma geliyor.
Bir nebze serinlik olsa diye kendimizi balkonlara attığımız...
Evvet ısındıysak üşümeye devam 😁😂😃😄


Nostaljik Fransızca Şarkılar...
Dinleyelim...

Hiç yorum yok: