23 Şubat 2019 Cumartesi

Günaydınlar...


Her şeyin gönlümüzce olduğu güzel günler bizimle olsun.

***

Eşya topluyorum.
3+1 evin nesi var hemencecik toplanır diyen ben ölüyorum yorgunluktan
demek ki öyle değilmiş.
Bir de dağınıklığın verdiği stress var tabii ki.
Bana ve benim gibi olan herkese kolay gelsin.

Sabah sabah azıcık uyuyup dinleneyim derken bilmediğim yabancı insanlar zile bastı. 
Sabahın 08:00 inde ne işiniz var bilmediğiniz birisinin kapısında?
Tabii ki açmadım o kamera niye var?
Yalnız sonradan gözümün önüne geldi ki yeni evde görüntülü diofon yok.
:/
Aman belki zamanla yaparlar.
Neyse efenim.
Allah böyle mutlu yorgunluklar versin diyip devam edelim işlere ama hemen değil azıcık bi blogumda gezineyim de ondan sonra.

***


Feridun Düzağaç...
"Nem Kaldı..."
Diyor dinleyelim.

(Hımmm benim neyim kaldı?
Vestiyerdeki ıvır zıvırlar, mutfak alt dolapları ve gardrop um kaldı...
Bir de bir kaç koli.)
Karşıdaki market koli vermedi yaaaa sinir oldum.
Ne kıymetliymiş bu koliler böyle.

Hiç yorum yok: