6 Kasım 2021 Cumartesi

Sisli Bir Havadan...


Bir İstanbul sabahından günaydınlar.
Niyedir, nedendir bilemiyorum bugün hava sisli.
Son iki gündür güneşli olan havamız böyle.
Ağmaaaannnnn bizim havamız güzel olsun naapalım.
Geldi yine o gün hafta sonu, hafta başı...
Başka gün yokmuş gibi benim de bloguma çıkıp çıkıp Cumartesi günü gelişim hayret bir şey çalışmıyorsun etmiyorsun ne ki bu Cumartesi sevdası Betül?
:)))))))))
Yılbaşına da adım adım yaklaşıyoruz bakalım önümüzdeki yıl bize neler olacak?
Ömrümüz varsa neler göreceğiz.
Yıllar öyle bir geçiyor ki bazen boşa geçen zaman olarak bakmak insanı üzüyor.
Her anında da bir aktivite olmamalı tamam da ömrün çoğu da böyle boş boş geçmemeli...
Neyse bugün de beni sis konuşturdu.
Her günümüz güzel geçsin.
Sevgi ve selamlarımla...

***


İskender Doğan...
"Kan ve Gül..."
diyor çocukluğumun bu güzel şarkısını dinleyelim...

Hiç yorum yok: