10 Şubat 2013 Pazar

Kişisel Gelişim Yazılarına Son...

Evet artık insanlara dayatılan sürekli mutlu ol, iyi ol, kendini mutlu hisset cevher senin içinde gibi birilerinin iteklemesiyle yapılacak yap  emriyle yazılan yazılar son bulacak. 
Yapılan araştırmalara göre içindeki cevheri ateşleyemeyen insanların daha da mutsuz oldukları ortaya çıktı. 
Acının, ağlamanın, hüznün de hayatın bir gerçeği olduğu insanların kaderlerinde bu yaşanacaksa yapılacak bir şey olmadığı ortaya çıktı. 
Ohh be yıllardır okuyorum okuyorum bir türlü bulamıyorum o içimdeki gücü, hep mutlu olma isteğini ve bunalıma daha çok sürükleniyorum millet nasıl böyle mutluluğu keşfediyor diye hayretler içerisinde başarı hikayelerine bakıyordum.

Ohhh be artık cevher falan yok ben böyleyim mutsuz ama umutlu geleceğim nasıl olacak bilmiyorum çabalıyorum çabalıyorum başaramıyorum diyordum.

Artık illa olacak dayatması yok.

Üstümden devasa bir yük kalktı...
Heyyyy ticaret yapamama kaygısı artık beni üzemeyeceksin,
Tanıtıyorum paylaşıyorum kimse beğenip sipariş vermiyor kaygısı sana güle güle ben yaptıklarımı kendim için yapıyorum. 
İsteyen beğenir sipariş eder ister 
İsteyen beğenmez çok da umurumda değil artık...
Eskiden kızdığım umurumda değil lafı seni de artık seviyorum.

Çünkü hayat da benim umurumda değil.

Büyük aydınlanmayı kendi çapımda yaşadım...
Çok ferahladım tavsiye ederim herkese...

:P :) :D 

Hiç yorum yok: