24 Nisan 2014 Perşembe

Günaydınlar...


Kuşlar ne kadar da güzel süzülüyor. 
Hayırlı sabahlar olsun hepimize huzurumuz denk, gönlümüz şen olsun.


Kahvaltı tabağı nasıl?
Ben şahsen beğendim şu salamları biriniz alsın gerisi yeter bana.
:)))))))))))))))


"Değmeyin feryadıma, 

Figanıma değmeyin 
Eğer sevda bu demekse 
Ben vazgeçtim 
Beni sevmeyin 

Garipliğim kader değil 
Geçiçi gülmeyin 
Bu kışta efkarlıyım

Bahara Allah kerim 


Hadi yüreğim ha gayret 
Hele sıkı dur hele sabret 
Başını eyme dik tut 
Bu bi rüyaydı farzet 
hadi hadi yüreğim ha gayret... 
Hele sıkı dur hele sabret 
Başını eyme dik tut 
Bu bi rüyaydı farzet 
hadi hadi yüreğim ha gayret... "

Hadi Sertab Erener' den dinleyelim... 

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Günaydınnn:)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

İyi akşamlarrrr!...
Akşam vakti eve gelip bu mesajı görünce böyle cevap vereyim dedim...:))))))))))...