19 Eylül 2014 Cuma

Hayırdır İnşallah... Rüya Bu Ya...

Eveeettt... Sıra Rüyamı Anlatmaya geldi...
***
Rüyanın ilk başı yok...
Hatırlamıyorum yani bir şeyler olmuş geçmiş neyse.
:)))
En sonunda ne alakaysa artık anlayamadım.
Semih Sergen' e ithafen bir yazı yazacakmışım.
Bütün eşi, dostu herkes yazmış bitirmiş ne alakaysa sıra bendeymiş.
Kalınca bir defter elimde son sayfasına kadar dolu. En son sayfanın dörtte üçü kadarına ben yazacakmışım. Tek şart var bu defterin tümü hokkaya bandırılan divit ucuyla ve divit kalemiyle yazılmış ben de onunla yazacakmışım.
Eyvah... Ya yanlış yazarsam?... Ya yazdıklarım okunamayacak kadar kargacık burgacık olursa?
Ben böyle düşünürken bir de ne yazacağımı tasarlamak çok yordu beni...


Daha sonra Semih Sergen' in seslendirdiği bir Yunus Emre şiiri "Bana Seni Gerek Seni" kulaklarımda yankılanmasın mı?
:)
Sonra da aklıma Şule Yüksel Şenler' in "Huzur Sokağı" kitabının sinemaya uyarlaması olan "Birleşen Yollar" filminde Türkan Şoray "Feyza" karşısında attığı o şen kahkahası geldi. Evet bunların hepsi de gerçekten benim rüyamda oldu.

Ani bir kararla... Yazacağım cümleye şöyle başlamak istiyorum...

"Her ne kadar Türkan Şoray'a Birleşen Yollar filminde kötü karakter kahkahası atmış olsanız da..."

Devamını bilmiyorum çünkü saat tarafından uyandırıldım. :))))

Güzeldi, gerçek gibiydi, kaç gün geçti hala etkisini kaybetmedi.
Hayırdır İnşallah...
:)
......

2 yorum:

N.Narda dedi ki...

ama bu rüyalar da gerçekten kafa yoruyorlar :) Hayır olsun, ben de en tuhafından gördüm bir tane :)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Evet hiç aklıma gelmeyen birisini bu kadar net görmek, hele o şiiri bu kadar net duymak ürküttü beni anlatmak istedim. Tuhaf rüyanız paylaşılacak bir şeyse anlatın okuruz... :)))