15 Ocak 2015 Perşembe

Günaydınlar...


Güzel güneşli bir gün bugün...
Her şey gönlümüzce olsun.
Dünü sanki hiç yaşamamış gibiyim. 
Gün boyu doktorun ağzından çıkacak iki kelime için bekledim.
Beklemek kadar iğrenç, sıkıcı, sevimsiz, kötü bir şey yok.
En sevmediğim, en tiksindiğim şeyle birebir karşılaşmak çok fenaydı çok...
Bir buçukta hastanedeyim diyen doktorumuz üç buçukta gelince ve ne zaman kim nasıl yazdıysa önümde sekiz kişilik bir hasta ordusu olunca sinirden öldüm.
Neyse sonunda işimi hallettim de eve dönebildim.
Offff...
Hayat çok zor offff...

:/

Hele Gürgen bir de sen koluma saldırıp yaraladın ya gece gece...
Zaten zor geçen bir gündü, bir de sen böyle yaptın tüy diktin.
Sana çok kızdım bugün hiç gelme yanıma.


Serdar Ortaç söylüyor.
Pek sevmem Serdar Ortaç şarkılarını ama bunu  sevdim.
Dinleyelim.

Hiç yorum yok: