4 Eylül 2015 Cuma

Selamlar, Sevgiler Herkese...




Merhabalar efendim.
Malumunuz bir kaç gündür Ölüdeniz'deyiz. Deniz, güneş şahane...
Günler çarçabuk geçmiş gitmiş öbürgün yolculuk var hayırlısıyla.
Bu tatilde bir tespitim oldu.
Özellikle yabancı turistler tamamıyla 5X LARGE hilafsız ölçüleri bu fotoğraflardaki gibi erkek kadın hiç fark etmiyor hepsi çok geniş.
(Tabii ki bu fotoğraflar netten. Doğrudan insanların birebir kendi fotoğrafları değil. Temsili bir nevi...) 
Nisan ayında gittiğim doktorumun morbid obezsin zaten bu kiloyla çok da yaşamazsın dediği tokat gibi yüzüme çarptığı anda
-Haaaayııırrr bu kiloda ölemem tabutun içinde beni taşıyan insanlar ne bu yaaaa taş gibi ağır demesinler diye zayıflamaya karar verdim.
Tabii bir de hemen ölememek var. Sürünüp kalmak, başka birilerinin bakımına muhtaç olmak. 
Nefes alırken nefesin yetmediğini hissetmek, ayak tırnaklarını kesememek, eğilip yerden birşey alamamak, üstüne üstlük kalbin kat be kat fazla çalışması.
Eveeeet şikayetler, şikayetler bitmiyor bir türlü...
Bulunduğumuz otelde çoğunlukla İngiliz turist var. Ve her 10 turistten 8 i obez. 
Benim bilimsel tespitim bu.
Onların şikayetleri hiç mi yok acaba? 
Napiiim merak ediyorum.
Ben en alttaki fotoğraftaki halime gelmek için yaklaşık dört aydır emek sarfettim ama onların zayıflamaya hiç niyetleri yok. Hatta her öğlen bol yağlı kızartmalar, pastalar, gözlemeler tüketiyorlar...
Ablacım, abicim yeter ama patlıycaksınız.
Hayır dizleriniz de mi ağrımıyor, kısaca size hiç mi bişiii olmuyor?
:))))))))))




Hiç yorum yok: