28 Temmuz 2016 Perşembe

Laptopummmm Bozuldu... :/


Az önce doktora (bilgisayar hastanesine) götürdüm. Bırakırken melül melül bakıyordu yüzüme...
Aslında yıllardır doğru dürüst bi bakımdan geçmiyordu.
Aaalama aaalama dedim çıkarken ama o adetaa gözyaşlarını içine akıtıyordu...
:.(
://///
:/
:/
Ahahaaaa fazla da dramatize etmeye gerek yok. İyileşip çıkacak. Şunun şurasında üç gün yatacak hastanede.
Ekran kartı yanmış son kullanışımda çok aşırı ısınmıştı, zaten hep ısınıyordu ve kaçınılmaz son bizi de buldu.
Geçmiş olsun canım laptopum.
Bana çıkardığın masrafı unutucam sanma.
Yeniden görüşmek üzere...

***


Zakkum...
"Dile Kolay Gönle Değil..."
Diyor dinleyelim...



2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Geçmiş olsun:)

Benimki de çok ısınıyor, umarım hastalanmaz :)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

İnşallah hastalanmaz.
Yılda bir kez bakım gerekiyormuş bunu yeni öğrendiğimi söyledim doktoruna.
Ama zaten uzun bi birlikteliğimiz var kendisiyle eğer tamamen ölmediyse yakında kavuşucaz...
İçinde yaptığım son çizimlerim ve takı modellerimi tarihin tozlu sayfalarına gömüp ayrılmakistemiyorum inşallah iyileşir.
:)))
Gecmiş olsun dileğinizi aldım kabul ettim teşekkürler.