2 Aralık 2016 Cuma

Ali Reza Ghorbani - Rosvayeh Zamane (Türkçe Altyazılı)



Sözleri...

mum da benim, pervane de ben,
mest-i meyhane benim,
âlemin rüsvası benim,
divâne de ben.

kadehlerin yâri benim
kendinden bîhaber olan ben.
âlemin rüsvası benim,
divâne de ben.

sahur rüzgarı gibi avare benim
aşk ve cünunla yoldaş olan ben
hiç bitmeyen, son bulmayan gecenin mumu
kendinden habersiz
âlemin rüsvası benim,
divâne de ben.

ey Rabbim sen duy işit sesimi
senin yer ve felek titrtiyor ayaklarımın altında
senin ay ve yıldızların yanıyor benim iniltilerime
âlemin rüsvası benim,
divâne de ben.

ah benim bu düşkün gönlüme
bu pervasız gönlüme
her vadinin mecnunu gönlüme
bu rüsvâ gönlüme ah

ah bu yapayalnız lale çiçeğine
hasretlerin acısını çeken gönlüme ah
sevda sermayesi gönlüme
bu rüsvâ gönlüme ah

pervanenin külüyüm ben,
kadehin ciğer kanıyım ben
sen şarkıların, ezgilerin canlılığısın
ben ise gecelerin âhıyım.
âlemin rüsvası benim,
divâne de ben.

Hiç yorum yok: