22 Şubat 2017 Çarşamba

İyi Akşamlar Efenim...

Hepimize mutlu, mesut geceler dileklerimle.


Bu sabah pencereden bakarken kapının önüne şimdiye kadar hiç karşılaşmadığım yapıda bir kamyon geldi.
Pencereye biraz daha yanaşıp ne olduğunu anlamaya çalıştım.
 _Ahahahaaaaa yaklaşınca farklı mı görünecek ki? Benimki de iş._
:)))
Aynen bu fotoğraftaki kamyona benziyordu
Arkasındaki demirlere tutunmuş iki görevlisiyle sanki külkedisi masalındaki kabaktan oluşan  arabanın arkasında duran iki muhafız geldi bir anda gözümün önüne.
O nasıl bir havadır bi görseniz. 
:)))))))...
Her neyse çöp konteynerinin önünde yavaşladı 
Görevlinin biri bir el işaretiyle az önce yavaşlamış olan kamyonu durdurdu.
Bir anda arkadaki kapak yukarı doğru yeni mutfak dolaplarının kapakları gibi açıldı. 
A-a
o da ne?
Görevlinin bi tanesi çöp kabının içinden ağzı bağlı bir poşeti çıkarıp yana koydu.
Ben az daha camı açıp bağıracaktım:
-Heeeeyyyy kardeş o çöpü niye kabından çıkarıp da yana atıyosun?
Diye...
:)
Ama  adamın derdi içindeki çöp değilmişki.
Konteyneri açılan kapağın önüne doğru yanaştırıp bir düğmeye mi bastı nedir görmedim kamyon bir anda çöp konteynerini yuttu. 
Aaaaa noooluyor anlamadım derken kamyonun üzerindeki yazıyı okumak geldi aklıma.
:)))))))))))))))...
Meğersem çöp konteynerini dezenfekte edecek araçmış.
Merakım da gitti böylece sonra foşur foşur temizlenen konteyner oh mis olmuş bi halde çıkarılıp yerine kondu.
İki görevli yine aynı edayla geldikleri demire tutunup bir işaretle yeniden hareketlendiler.
Ben de yüzyıl dursam aklıma gelmeyecek olan çöp konteynerini temizleme ve dezenfekte etme işini birebir, canlı, naklen yayın olarak görmüş oldum.
Eveeeeet bugün farklı bir aydınlanma yaşadım. 
Tekrar ve tekrar mutlu akşamlar efenim...
:))))))))))))))...

***

 

Erkin Koray o eşsiz yorumuyla söylüyor...
"Çöpçüler..."
(Ayyy yazık kör olmasınlar yaaaa. muhafızlarımız pek havalıydılar.)
Dinleyelim...
:)))...

Hiç yorum yok: