27 Ocak 2019 Pazar

Nette Dolaşırken Buldum...

Biliyorsun Hala birine aşık olabilirim Sana hiç benzemeyen çocuklarım olur Adının hiç anılmadığı bi hayat kurarım Hayalimdeki yüzünü eskitir zaman . . . Biliyorsun Herkes bir yolunu bulup tamamlanır aslında Herkes unutur Babanın cuzdanindan caldigin paralar gibidir bazi şeyler Belli oluncaya kadar devam edilir Biliyorsun Unutabilirim Zaten ben kimleri unuttum Onlardan biri olur, hayatimin en kullanılmayan yerine kaldırılır suretin Tozlanırsın Üzerin örtülür . . . Biliyorsun Seni sevdim Bir gun kör olsaydinda severdim Ellerin olmasaydi mesela Ellerin olmasaydi sen bile kendini sevmezdin oysa Biliyorsun Kimsenin tek bi seçeneği yok bu hayatta Hala seni bana unutturacak insanlar Taniyabilirim Baska bi ses kazinir kulaklarima Biliyorsun Herkesin kendini kurtaracak bi bahanesi Var aslinda Oysa, Ölene kadar sevebilirdim seni Eğer biraz yardım etseydin bana

Hiç yorum yok: