29 Temmuz 2019 Pazartesi

Günümüz Aydın...

Haftamız mutlu geçsin...





Havaların sıcak olduğu şu günlerde içimiz serinlesin istedim.
Karlar ve kuşlar...
Serinliğin, özgürlüğün simgesi olan kuşlarla dansı...

***


Daha küçücük çocukken hayran olduğum Edip Akbayram' dan güzel bir şarkı...

Süzülün uçuşun beni de beni de alın götürün Bir okyanus ortasına ya da bir senri yanına Kanat kanat yelken olup götürün beni kuslar Bir dalganın içine ya da kör bir kuyuya Sevda çok uzaklarda yıldızların da ötesinde Bilmem nasıl yakalarım kuşlar kuşlar Ya umutlar biterse Gidemem gidemem gidemem o kadar uzaklara gidemem Tek çarem sonsuzluğa atın beni kuşlar Yetişin nefesim bitiyor yetişin bana kuslar Ya özgürlük adına ya da sevda hatırına Bir dalı kırık ağacım söküp beni koparın Bir deli orman içine bırakın beni kuşlar

.............

Hiç yorum yok: