7 Aralık 2013 Cumartesi

Denedim Bakalım Olmuş mu?...

Blog Fırtınası' nın 6. gün etkinliğini için bir şeyler yazmak istedim ben de...
Bakalım beğenecek misiniz?

Gün 6. “Mutfakta penceremin önünde duruyorum…” Başlangıç cümlesi bu, gerisi serbest.



"Mutfakta penceremin önünde duruyorum... 
Hava buz gibi. Dışarının buz gibi ayazı yağmur tanelerine karışmış camları yıkıyor. Sabahları erkenden uyanıp dışarıyı izlemek adet oldu bende. Elimde bir fincan kahvemle birlikte yoldan geçen arabalara bakıyorum sessiz ve sakin. Evde çıt bile çıkarmamaya özen gösteriyorum.
Sabahın sükunetini seviyorum çünkü. Bu sükunet rahat rahat dalıp gitmeme sebep oluyor; 'Kızım güzel kuzucuum okuluna çoktan ulaşmıştır, oğlucuum canım kuzum benim acaba uyuyor mudur? Şimdi burada saat sabahın 7 si onun diyarlarında gece 12 acaba erken mi yattı? Ya da daha uyumadı mı? Ne kötü şeysin sen gurbet' Ve derin, sıkıntılı bir nefes alıp; 'Ne kadar da özledim seni bebeğim...' diye düşünürken bir anda çaydanlığın fokurdayan sesi dalıp gittiğim diyarlardan beni bana getiriyor.
Ben mutfakta penceremin önünde duruyorum...
Bir kuş konuyor belli ki yiyecek bulamamış ekmek kırıntılarını toparlıyor pencerenin önünden. Onu gören pisiciğim kahraman bir edayla pencerenin bu tarafından kuşu kovalamaya çalışıyor bir yandan belli belirsiz çıkardığı miyavlama sesi diğer yandan sinirli sinirli sağa sola attırdığı kuyruğuyla sahte bir kahraman sanki...
Geçen zamanları düşünüyorum. Her şeyin yarım kaldığı günleri, yetişmeye çalışıp da bir türlü yetişemediğim işleri, kuzucuklarımın neredeyse boylarına yaklaşan çantaları sırtlarına yüklenip servise doğru koştukları günleri...
Derken ben mutfakta penceremin önünde duruyorum... İyi kötü, zengin fakir, bütün insanlar savrulurken bir yerden bir yere... Ben, mutfakta penceremin önünde duruyorum...


2 yorum:

evde yazar dedi ki...

Bence harika olmuş, bütün samimiyetimle söylüyorum. Sizden böyle uzun ve lezzetli yazıları artık hep bekliyorum şahsen, kaçarınız kalmadı:)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ahahahaaa... Beğenmenize çok sevindim. Ne kadar hikaye tarzında yazmaya çalışsam da illa biraz duygusal dünya giriyor yazıların içine. :))) Ben bu konuda acemiyim beynimi toparlayıp yazabilirim inşallah. Çok teşekkür ederim.:))