13 Mayıs 2014 Salı

Yalnızlık...


Buğulu penceremde bir ben bir de yalnızlık 
Hava soğuk,yağmurlu ve karanlık 
Sakin sessiz ve bomboş ortalık 
Buğulu penceremde bir ben bir de yalnızlık 
Sokak lambaları birer birer yanarken 
İnsanlar yavaşça sokakları terk ederken 
Bu akşam hüzün yine benimleyken 
Buğulu penceremde bir yalnızlık bir de ben

Dolunay çıkınca ortaya kalmadı karanlık 
Deniz olabildiğince durgun ve bulanık 
Hikayeme henüz bulamazken bir başlık 
Buğulu penceremde bir ben bir de yalnızlık 
Herkesin hikayesi gibi zannederken 
Farklı yaşadığımı henüz bilmezken 
Yalnızlığımın farkında değilken 
Buğulu penceremde bir yalnızlık bir de ben 
Kafam düğümlü ipler gibi karmakarışık 
Neden acaba bu anlaşılmazlık 
Buğulu penceremde ben yokum artık 
Hikayemin adı yalnızlık…

Abdurrahim Karakoç...

Hiç yorum yok: