8 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Bir Haftaya Merhaba...


Mutlu, huzurlu, sevgi dolu günler hepimize...


"Seni ben unutmak istemedim ki 
Uzayan yollara neden inandın 
Sevenler verdiği sözden döner mi 
Şu yalan yıllara neden inandın 

Seni unutsaydım bekler miydim hiç 
Bir derdime bin dert ekler miydim hiç 
Şu sonsuz hasreti kalbime koyup 
Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç 
Bana sen uzaktan sitem ettikçe 
Benim ümitlerim elimden tutmaz 

O yalan sözlere sakın inanma 
Seneler geçse de seven unutmaz 

Seni unutsaydım bekler miydim hiç 
Bir derdime bin dert ekler miydim hiç 
Şu sonsuz hasreti kalbime koyup 
Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç 

Seni unutsaydım bekler miydim hiç hiç hiç hiç 
Bir derdime bin dert ekler miydim hiç 
Şu sonsuz hasreti kalbime koyup 
Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç..."

Dinleyelim...
Yeni günümüze ve haftamıza güzellikle başlayalım...


Hiç yorum yok: