22 Kasım 2014 Cumartesi

Merhabalar... Mutlu Günler...


Soğuk, buz gibi bir Ankara öğlenini yaşıyoruz şuan.
Temiz bir hava...
Havada kar kokusu.
Kar kokusu da nedir demeyin bilmiyorum zaman zaman kar yağmadan az önce gelir benim burnuma bu koku.
Hoş grip yüzünden bütün koku duyularım iflas etti ama soğuğu ve getireceklerini hissedebiliyorum.
Kar yağ lütfen şöyle lapa lapa...
Çaresizlikle soğuğu iliklerimizde hissetmek kadar kötü bir şey yok ama yağsın mikroplar kırılsın biraz.
Her tanesiyle üzerimizden alıp götüreceği olumsuzlukları da düşündükçe yağ kar yağ diyorum...
:)
Kısılan sesim, akmaktan kızaran burnum, yaşaran gözlerimle bekliyorum seni yağ kar lütfen...


Sezen Aksu' dan yıllarca severek dinledim.
Sizlerle beraber yeniden dinliyorum Ceylan Ertem' in sesinden.
Güzel söylemiş ama ben bitki çayım eşliğinde dinliyorum hadi alın elinize sıcak bir içecek siz de dinleyin.

Hiç yorum yok: