29 Aralık 2014 Pazartesi

Günaydın Hayırlı Sabahlar...


Mutlu, sevgi dolu, bol bereketli, ışıl ışıl, huzurlu bir gün olsun hepimiz için...
Bugün yine Pazartesi...
Haftaya biraz hüzünlü bir şarkıyla başlamışım ama insanda sürekli dinleme hissi uyandıran bir şarkı... 
Tesadüfen buldum.
Sözlerini hiç okumadan paylaşmışım dün gece içli içli söylüyordu.
Sözleri de acıklıymış.
Demekki dilini anlamasak da müziğin verdiği duygu aynı...
E boşuna dememişler "müzik evrenseldir" diye.
:)
Yeniden bu sefer sözleriyle paylaşmak istedim.
Hem müziği hem sözleri etkileyici.
Dinlerken ağlamak yok ama.
Bir çok kişinin yaşadığı ama çoğunun bir araya getiremediği kelimeleri toparlamış sadece. 


.......
Yalnızım, yüreğim de yalnız...
Yarınsız gece gibi yüreğim.
Kaptansız gemi gibi, denizin gövdesinde: Yüreğim
Denizin gövdesinde

Ey şefkatli rabbim
Ey kimsesizlerin sığınağı
Bundan sonra gam, keder taşıyla, kırma
Mina Cam'ı gibi yüreğimi, Mina şişesi gibi yüreğimi

Sen de git ey vefasız, adımı getirme dudaklarına
Benim dargın yüreğim yabancılaştı, artık seni istemiyor
Beni arama, yüreğini anlatma bana
Kalbim kırılmış ayakların altında kalmış, artık seni istemiyor
Artık seni istemiyor...

***

Bi kahve?
Sadesinden iyi gider...
:)

Hiç yorum yok: