22 Aralık 2014 Pazartesi

Günaydınlar...


Gece uzun, gece yalnız, gece garip bir şekilde mavi, fakat o da ne kar yağıyor...
Dün gece incecik, incecik yağan karlara öylece, amaçsız, sadece baktım, baktım.
Elime aldığım sıcacık çayımı içerken böyle bir güzelliği nasıl özlediğimi düşündüm.
Biraz hasret giderdim, konuştum onunla içimden, içimden...
'Nerelerdeydin canım benim, ne kadar özlettin kendini.
Nedir bu naz niyaz yağ biraz, yığıl şöyle en baş köşeme sonra yeniden eri git.
Çok özletme kendini yeniden gel gel ki herşey tertemiz olsun.
Kar cım canım şu anda sadece hafiften beyazlatmış ortalığı gitmişsin.
Yerini kupkuru bir ayaza bırakmışsın.
Olsun sen gel bak yine izlerim seni, yine bakarım tanelerinin dansına.
Yeniden yazdır bana bu tür yazıları hadi canım gel yeniden...
:)
Bekliyorummm...'
***
Yeni bir güne, yeni bir haftaya başladık...
Günaydınlar, hayırlı sabahlar, bereketli ve güzel haftalar olsun...



"İncecikten bir kar yağar tozar Elif Elif diye..."
Cengiz Özkan' dan...
Dinleyelimmm...
:)

Hiç yorum yok: