2 Ocak 2015 Cuma

Arzu Karadoğan...

ARZU KARADOĞAN ŞİİRLERİ

 
Sana geldim Yâr
Günahımın sürgününden
Affına sığınmaya
Rahmetine diz çöküp kendimi bulmaya
Adınla çarpan kalbe medet ummaya
Sözüne yüz sürmeye
Sözünü özüme sürmeye..

Sana geldim Yâr
Geç kalmadan hikmetine 
Vaktim dolmadan
Nehir renkli zamanlardan 
Yosun tutan anlardan 
Paslanmış gündüzlerden 
Küflenmiş gecelerden
Ruhumda birikenlerden
Avucuma dökülenlerden 
Sana geldim Yâr
Asumanda bayram eden İsa hatrına
Kelamınla baygın düşen Musa hatrına
Ne olur beni şefkatinle sar
Cemre düşür şu ömrümün kışına
İkliminle açılan çiçeklere kar

Sana geldim Yâr
Aczimi görüp aslıma döndüm
Secdemde hakikatin mührünü gördüm 
Umut bahçesine aşkınla girdim 
Bırakma tut elimden Kur’an hakkına
Göğsümde yatan iman hakkına 
Ümmeti eylediğin Habib hatrına
Sana Geldim Yâr
Ne olur huzurunda beni utandırma..
Şiir_ARZU KARADOĞAN

KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN 

Hiç yorum yok: