11 Nisan 2015 Cumartesi

Günaydınlar...


Erkenden uyku gelmesinin zararları.
Ya uyumak zorundasındır her türlü gece uyanışını göze alarak,
ya da uyumazsın hepten kaçırırsın neticede ikisi de uykusuzluk demek.
Bende niz de efenim sabaha karşı 03:43 gibi absürd bi saatte uyanınca;
yakala yakalayabilirsen kaçtı gitti uyku.
Neyse...
Sarı laleler paylaştım bu sabah.
İçimizi ferahlatsın diye.
Güzellikleri gözümüzün önüne getirsin diye.
Geldi mi bi hafta sonu daha işte.
Bugün yine Cumartesi.
Bereketin, tazeliğin bizlerle olması dileğimle.


MFÖ' den dinliyoruz...

"Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
Sana sarı laleler aldım, çiçek pazarından
Sen olmasan buralara gelemezdim ben
Nasıl bir sevdaysa bu karşı koyamam
Sevemezdim bu şehri, anlamazdım dilinden
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından
Dayanamam kıskanırım seni paylaşamam Satırlar uçar gider aklımdan
Sen olmasan buralara gelemezdim ben
Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
Sana sarı laleler aldım, çiçek pazarından
Koklayıp birbirimizi çöpe atmadan
Sevemezdim bu şehri, anlamazdım dilinden Yeniden başlasam bu sefer korkmadan Satırlar uçar gider aklımdan
Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından..."
***
Bu sabah neskafeyle dinliyorum...

Hiç yorum yok: