17 Aralık 2015 Perşembe

Merhabalarrrr...


Selamlar, sevgiler, güzel günler hepimize...
Arada sırada uğramak dışında yaklaşık 1,5 - 2 aylık bir aradan sonra bloguma gelip
doya doya yazmak ne güzelmiş böyle.
Dün itibariyle bağlanan internetimiz çok şükür çalışmaya başladı.
Yeni evimizden yazıyorum şu an.
Küçük ve sevimli, kutu gibi güzel kullanışlı bir eve taşındık.
Eşyaları sadeleştirmek, taşındıktan sonra yerleşmek biraz yorucu olsa da iyi ki gelmişiz...
Eskilerin dediği gibi "Tebdil-i mekanda ferahlık varmış..."
Bu arada bazı ilkleri de yaşıyoruz tabii.
Daha önce hiç ilgilenmediğim, beni hiç yormayan ısınma işi biraz eziyetli ama kontrolün elimde olması hoşuma gitmedi desem yalan olur.
İlerleyen günlerde ayrıntılıca başıma gelenleri yazarım mutlaka.
Şimdilik yeniden görüşünceye kadar hoşçakal blogummm...


Dinlediğim ilk andan itibaren vuruldum sanki yüreğimden hem de...
Paylaşmak istedim.
İyi dinlemeler...

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Hayırlı olsun, aramıza hoş geldiniz yeniden:)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Teşekkür ederim. Hoşbuldum... Hem de çok hoş. :)))