28 Temmuz 2018 Cumartesi

Günaydın Güzel Bir Cumartesiye...


Sabahın köründen beri uyanık olan ben...
Lezzetli ve mis kokulu bir kahveyle başladım günüme.
Siniri keyfe çevirmekte üstüme yok efenim.
O güzel, o baldan tatlı uykumun içine gelen şırakk veya çattt arası ses neyse zaten zar zor yakaladığım uykumu bir anda açtı. 
Aklımda deli sorular acaba birisi halı mı dövüyor elinde değnekle dedim ama yok biraz da çatt diyen sesi algılıyorum saat tam 06:22 ...
Biraz daha zaman geçti bir kayısı çekirdeği kırılma sesiydi bu eminim.
Birisi elinde taş aşağıdaki beton zeminde kayısı çekirdeği kırıyor.
Pencerenin sinek telini de açarak uzatıp boynumu bir bakışım var di ki korktu garibim
hemen kesti eylemini gençten bir çocuk çökmüş yere çekirdek kırıyor.
Benden "cıks, cıks, cıks, cıks..." sesi yükselirken gitmiş şükürler olsun.
Cadde üzerinde, birinci katta oturuyorsanız azizim ne aksiyon bitiyor, ne de gürültü.
Dün komşum diyor ki biz geldiğimizde buralar gece konduydu sonradan yapıldı her şey 50 yıldır oturuyoruz artık gürültü bile duymuyorum...
Anacıııım demek ki ömrüm varsa bi 47 yıl daha oturursam belki ben de alışıciiim bu gürültüye ve hareketliliğe...
Ama şu aralar duyuyorum her türlü sesi açtım kulaklarımı kedi gibi dört yana döndürüyorum sanki.

***

Kahve güzel, yağmur çiseledi, serin bir esinti Betül daha ne...
Otur ve keyfini çıkar şu güzel müziğin...



Abdullah İnal...
"Nobody..."
Diyor ilk defa dinliyorum çok güzelmiş...
(Sözleri neyi anlatıyor bilmiyorum ama müzik güzel ben sevdim. :P)

Hiç yorum yok: