14 Mayıs 2019 Salı

"Ametist" Adlı Blog' dan Alıntıdır Efenim...

Önce evi temizlettim, taze çiçekler aldım. Uzun uzun, yavaş yavaş yürüdüm. Sporu bırakıp bacağıma iyi davranmaya başladım. Söz dinledim ve doktora gittim. Temiz, hafif, bahara yakışan şeyler tüketmeye, erkenden yatağa girmeye gayret eder oldum. Evden metroya müzik dinleyerek, metrodan işe kitap okuyarak gitme rutinime döndüm. Siklamenleri suladım, Melahat'le kapının önünde oturup, biraz okşamalı biraz tırmıklı akşam muhabbetlerimi aksatmadım. Yeni pastalar için heyecanlı tarifler buldum, yarıda kalmış resimli planlarımı yeniden yürürlüğe soktum. Her gün dönüp ne yaptım diye illa ki bir iki satır yazar oldum.

Ve şimdi, bu cumartesi karşısında yapacak hiçbir şeyim yok.

İyisi mi müzik açalım:

..Vapurlar yanaşıyor, içinden sen inmesen de..."


http://amethystsea.blogspot.com/2019/04/gunler-karsyor-insan-alsyor.html

Hiç yorum yok: