2 Haziran 2019 Pazar

Günaydın...


Güzel bir hafta sonu olsun hepimiz için.
Dün aldığımız kötü haber neticesinde şehitlerimizi rahmetle anıyor,
yakınlarına da Yüce Rabbimden sabırlar diliyorum.
Her zamanki gibi ateş düştüğü yeri yaktı işte...

***

Malum artık sıcak yaz günlerini yaşıyoruz ya
pencereler sonuna kadar açık.
Biz bu evin yazın sıcağını, kışın soğuğunu baya hissedicez ama neyse bakalım.
Daha bugünden moralimizi bozmayalım.

Yatak odasının açık penceresinden kocaman, 
harika renkleri olan bir kelebek girmiş.
Aslında desenlerine büyük bir hayranlıkla bakarım hep fotoğraflardan.
Ama canlısını görünce nedense ürktüm.
O antenleri kımıldayınca bi tuhaf oldum
kesin o da ' nereden düştüm ben bu beton yığınının içine, 
ne işim var da buradayım, 
ya zarar verirse bana bu kocaman devasa yaratık? ' diye düşünmüştür.
Ama bilmiyor ki asıl ben ona zarar vermekten korktum.
O kadar zengin renk çeşidiyle oluşmuş, 
o kadar güzel desenlerle kaplı o kanatlara dokunursam zarar vericem, 
canını yakıcam diye çok korktum.
Keşke kelebek koleksiyonu yapabiliyor olsaydım dedim kendi kendime.
Bir günlük ömürleri ile güzellik dolu kanatları sonsuza dek sergilenseydi dedim.
Ama hafifçe tülü dolayıp camdan dışarı üfledim uçtu gitti.
Güle güle git güzel kelebek dedim.
Dön ait olduğun doğaya sana naylon bir tül üzerinde olmak değil
 kırlarda, çiçekler üstünde dolaşmak yakışır dedim.

Uçtu gitti umarım istediği yerdedir.

***

Pazar günleri bu evde bi ayrı güzel oldu nedense.
Eskiden cadde üzerinde oturup araba seslerinden 
kuşların seslerini duyamazken şimdi çok daha canlı güzel bir melodiyle uyanıp onları dinleyebiliyorum...

***


Mabel Matiz...
"Gel Gönlümü Yerden Yere Vurma Güzel...,
Öyle Dertli...,
Hep Sonradan..."
Muhteşem bir kanun eşliğinde
söylüyor dinleyelim...

Hiç yorum yok: