13 Haziran 2019 Perşembe

Hüsnü Arkan...


Çok güzel söylemiş bu şarkıyı...


"Ay nerde doğsa oradaydık 

Dallarda zerdali çiçekleri 
Savrulur gider rüzgâr esince 
Bütün bir bahar böyle geçti 
Sustukça konuştuk sanki 
Anlardım aklından geçenleri 
Sevdaymış meğer bu içimizde 
Fincana kahve koydum gel, ah 
Yıllardır uyuyan deli 
Sessizlik sensin geceleri 
Bugün şeytana uydum gel 
Dayandım gecenin karasına 
Ay doğdu dağın üstünden, aman aman 
Dallarda beyaz çiçekler 
Ne ben sevdiğime inandım 
Artık kimse kıramaz beni 
O kül gibi deniz o sessiz kız 
Ne sen söyledin derdini 
Kayıp bir sandala binip gitti 
Unut geçen eski günleri 
Bunca yıl sonra nasılsın?..."


Fincanda uzun zamandır o mis kokulu kahveyi içemeyen ben
şarkısını dinledim bu sabah sanırım artık o da dokunmaz ...
Çok güzel...

Hiç yorum yok: