17 Haziran 2019 Pazartesi

İyi Akşamlar...

Ä°lgili resim

Aman efendim, aman aman bu akşam da gelebilmişim bilgisayarımın başına.
Çok şükür.
İyi akşamlar diliyorum hepimize...
Sabah sabah yaşadığım atlatmaya çalıştığım -daha doğrusu gün boyu sızısını çektiğim- bir ev kazasından bahsedeceğim.
Malum bizim kedimiz var evimizde ve zaman zaman -derdi neyse çözemediğimiz, veterinerin de anlayamadığı- kusma nöbetleri geçiriyor.
Sabahın saat beş buçuğunda Gürgen' in kusma sesiyle uyandım. Baktım halının üstünde hemen parkeye çektim oraya kustu çıkardı. Biraz sakinleşti sandım sonrasında ama hayır sakinleşmemiş yine halının üstüne gelip kusmaya çalışıyordu ki bu sefer depar atıp aldım elime koşturmaya çalışırken halının kaymasıyla yere bütün höşmetimle düşmem bir oldu.
Aşağıdaki komşular nasıl rahatsız olmuşlardır kimbilir.
Yukarıda büyük bir kütle yere düştü demişlerdir kesin.
Dizlerim, kollarım, dirseklerim, bileklerim ve belim yerinden oynadı sanki.
Üstelik elimdeki kedi de benimle bir düştü yere ve kusarak uzaklaştı yanımdan.
😁😃😄
Düştüğüme mi yanayım, her tarafımın sızlamasına mı, çabalamama rağmen Gürgen' in kusmasını engelleyemediğime mi?
Bilemedim.
Akşama kadar sancı ve sızı çektim.
Her aklıma geldiğinde de katıla katıla gülmekten kendimi alamadım.
İnsanın canı yanarken kahkaha atması buymuş demek ki...
Ama sinirlerim bozuldu galiba aklıma geldikçe gülüyorum.
Neyse bi geçmiş olsun dileklerinizi alırım artık...
😁😃😄

Hiç yorum yok: