12 Ocak 2021 Salı

İyi Geceler Hepimize...


Merhabalar iyi geceler efenim.
Bu aralar geceden geceye uğradığımın farkındayım.
Ama güzel bir arınma günlerinden geçiyorum.
Arınma günleri ne mi?
Eşya azaltma günleri.
Seyrelip, süzülme günleri.

Zihin olarak da arınıyorum galiba...
Tam yerleştim hiç bi yere kımıldamak istemem derken
 küüüt diye bu taşınma işi çıkınca afalladım haliyle.
Oydu buydu derken gidileceği kesinleşince eşyaların bir kısmından 
en azından eskilerden ayrılma fikrini benimsedim 
bu sefer de diğer kırpık minik şeylerden arınma safhasına geçtim. 
Eleme çalışmalarım son hızla sürüyor. 
Ama yorulduğumu ve migren ağrılarımı da inkar edemiyciim.
Yaaa işte böyle caaanım ciğerim. 
Keşke bu kadar çok eşyalanmasaymışım.
 Otobüsten yapılmış bir evde yaşamak istiyorum ben artık. 
Biyere gideceksem hiç bir şekilde taşıma derdim olmasın
 otobüsümle gidiyim her şeyim yanımda kaplumbağa gibi.

Eşyalar beni taşıyıp rahat ettireceğine ben eşyaları taşıyıp rahat ettiriyorum derdim bu.
 Eşyanın hızmetcisi olmuşum da fark etmemişim. 😔
Yoksa gidiver, geliver, taşınıver ne olacak ki?.
Bugün orası, yarın burası ne de güzel olur.
Ölürsen de geride kalanların naapıcaz şimdi biz bunları değil,
ah ne güzel işe yarayacak şeylerle hayatını devam ettiren bir annemiz vardı.
Yine işimize yarayacak şekilde öldü gitti derler.

Gerçekten izlediğim programlar yüzünden de olabilir ama
 güvenli bir ortamda, gayet sade, gayet az eşyayla güzel bir yaşantım olsun isterdim.
İsterim evet ve
umarım bir gün gerçek olur.

Gelelim taşınma telaşına.
Umalım ki istediğimiz, büyüklük ve fiyatta düzgün bir ev bulur yerleşiriz.
Ondan sonra dinleneceğim ve işimi yapacağım hayırlısıyla...

Haydi bakalım yeni hayat ve rüyalara, yarınlara huzurla ulaşalım inşallah.

***


Muazzez Abacı...
"Bir Sen Kaldın İçimde Bir de O Hatıralar..."
Dinleyelim kulaklarımızın pası silinsin...

Hiç yorum yok: