18 Haziran 2021 Cuma

Bugün Günlerden...


İyilik olsun, ruhumuzda güneş açsın.
Sevdiğimiz, her zerremizle bayram ettiğimiz mutlu bir Cuma olsun.
Baktım ki yine Cuma gelmiş, yine Pazartesi olmuş demekle geçiyor ömür.
Ne tat alabiliyorum ne de yaşadığımdan bir şey anlayabiliyorum hayır dedim bugün kendime 
Cuma hoş geldin...
Daha sonraki günler siz de hoş gelin, iyilikler, güzellikler ve mutluluklarla gelin.
Ferahlık, sevgi, muhabbetle gelin.

***
Ne olursa olsun dün suçsuz, günahsız bir can daha gitti.
Sapla samanı birbirine karıştırmadan Allah ailesine sabırlar versin diyorum.
Sebep olanlara da Allah belalarını versin diyorum.
Dünya iyi insanlar ve kötü insanlar diye ikiye ayrılıyor.
Dilerim iyilerle karşılaşsın iyi insanlar...

***

Yağmurun sicim gibi yağdığı İstanbul'dan bereket ve bol kazanç dileklerimle...



Birsen Tezer...
"İstanbul..." diyor dinleyelim...

Hiç yorum yok: