12 Haziran 2021 Cumartesi

Günaydınnnn...

 


Misss gibi martı sesli, deniz kokulu güzel öten kuşların sabahından, İstanbul' dan merhabalar.
Kendimi bazen radyo sunucusu gibi hissediyorum.
:))))
Evveeeetttt sabah errrkenlerden uyandım, evimi toparladım, 
eskiden olsa bi kahvemi alırdım elime de artık içemiyorum kalbime dokunuyor. 
Şu serinlikte bir de yürüseydim iyiydi ama 
(ayağım patinaj yapıp, kapının önünü balıklama kaptığım için) 
dizim acıyor yürüme işini sonraya bıraktım.
Artık çevresini öğrendiğim evimizin muhitini seviyorum. 
Her yerin yakın oluşunu, çok hareketli olmasına rağmen o şehir gürültüsünün olmayışını seviyorum.
Bir de özlemlerim olmasa daha iyi olacak ama neyse.
Bu sene tatil maaatil istemiyorum.
İstanbul'a taşınmak bana başlı başına tatil gibi oldu zaten.
Aşılarımızın ikincisini olalım, biraz çevremizle meşgul olalım
sonrasına sonra bakarız.

:))))

Ve evet güzel, musmutlu bir Cumartesimiz bizlerle olsun.

***


Sezen Aksu...
"Deli Divane" diyor.
daha dün paylaşmış çok yeni sanırım...
Bayıldım çok güzel dinleyelim güzel güzel.

Hiç yorum yok: