18 Temmuz 2021 Pazar

Günaydın...


Sabahın seherinden günaydın.

Kedimsiz, Gürgenimsiz uyandığım bu ikinci sabahım.

Dün ziyaretine gittim biraz toparlamış ama sarılığı biraz daha göze çarpar hale gelmiş.Kulaklarının içi, gözlerinin beyazları hep sarı.

Canı yanmasın diye çok dua ediyorum.

İlk gün bırakıp gelirken hastaneye ağlaya ağlaya dönmüştüm. Dün biraz alışmışım sanırım biraz daha toparlamış görünce midir, nedir ağlamadım.

Belki de içimde kuruyan göz pınarlarımdır ağlamamı engelleyen. Bir de şu sıcaklar deli ediyor beni yaa biz normal dört mevsimi yaşayan bir ülkeydik ne ara geçtik böyle tropikal iklime, aşırının aşırısı neme? Gerçekten artık çıldırtan sıcaklar oluyor.

Şurada iki ay aşırı sıcaklar klimalar çok pahalı bir de su yakmıyor neticede elektrik yakıyor yani masrafı da cabası dedim ama sanırım seneye düşünücem.

Dün metroya binince bi ohhhh dedim buz dolabına girmiş gibi oldum ne güzel ferahladım tıpkı Arabistan'daki gibi kapalı mekanlardan çıkarken bir alev sarıyor her yerinizi ben küçükken Hacı Osman Amca'nın karısı Zekiye Teyze anlatırdı hac maceralarını Arabistan'da yürürken bir sağımıza, bir solumuza şişelerle su döker, güneşin altında kurur yürürdük diye bize de geldi sonunda şu kahrolası çöl sıcakları.

Ama bu saatlerde Allah için esinti güzel. İstanbul'un bungun havasında nefes aldırıyor.

Ben yoruldum, Gürgen'imin hastalanması, kendi hastalıklarım, hava muhalefeti ben gerçekten yoruldum.

Dizimi acıttım bir de sanırım menisküs oldu. Hızlı hızlı yürüyüp hareket edememek her şeyi aheste aheste yerine getirmek bana göre değil. Ben bi koşucam bitecek bir an önce. Çocuklarım tatilde inşallah gönüllerince dinlenirler.

Gürgen için onlar da çok üzülüyorlar hatta yarıda kesip döneceklerdi ama ben engel oldum. Videolarını çektim dün ziyarete gittiğimde yarın bir daha gidicem inşallah biraz iyi olur noolur çocuuum biraz daha kal bizimle canın yanmadan tabii ki... Biliyorum kanser illeti sarmış her yanını ama noolur sanki bir çaresi olsaydı. Meyveyi yoğurdu çok sever yarın onlardan götürücem belki yer biraz alışkın özlemiştir... 

Pazar Pazar iç kararttım biliyorum ama hep mutlu olamıyor ki insan her şey insanlar için. 

Sevgi, selam ve muhabbetle.

Dün eve dönerken Taksim Meydanında şu güzel müzik çalıyordu onu paylaşayım Shazamla buldum.


Can Atilla...
"Rumeli Hisarının Yapılışı..."

Keyifli Pazarlar olsun hepimize...

3 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

İnşallah Gürgen bir an önce iyileşir, çok geçmiş olsun..

eratasarim2012.blogspot.com dedi ki...

Maalesef umut yok. Metastaz sarmış her yerini. Sanırım bayram sonu ayrılıcaz kesin olarak... :...(

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

İnşallah. Teşekkür ederim. İyi haberini aldım dün sarılığıyla ilgili bi umutlandım sanki.