5 Temmuz 2021 Pazartesi

Merhabalar...

 

Mutlu günler, her yönüyle güzel bir hafta olsun hepimiz için.
Sevgi ve selamlarımla...

***

Efenim Temmuz Ayına girdim gireli bir otel arayışı içindeyim.
Tek başına güzel bir dinlenme tatilinin tadını almış birisi olarak benim de belli kriterlerim var elbette.
Aşılı olmama rağmen sağlık kurallarına dikkat eden temiz bir otel olmalı, her şey dahil olmalı sabah ne yiycem, öğlen neyle idare edeyim, ay akşama da şurada mı yesem problemlerini yaşamamak adına her şey dahil istiyorum.
Temiz ve düzgün içeriklerle hazırlanmış yiyecekler olsun yeter.
Odam temiz, düzgün olsun.
Balkonum olsun denize ya da havuza bakabilir fark etmez.
Hah tam buldum diyorum şikayet vara baktığımda olmadık sorunlar, olmadık kalitesizlikler...
Çok da para ayıramıyorum tamam ama biraz düzgün olsun istiyorum.
Çok şey mi istiyorum?

Hoffff...

***

Hadi bakalım bu hafta itibariyle yeniden başlıyorum arayışlara.
Umarım güzel ve tam istediğim gibi bir yer bulabilirim dua edin anacım...

***


Havanın nemiyle birlikte hissedilenin milyon derece olduğu şu günlere yakışan bir şarkı dinleyelim.
Emre Altuğ...
"Sıcak çok sıcak..."
Diyor dinleyelim...

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Ben tatil satın almadan önce Tripadviser sitesinden beş altı sayfa yorum okuyorum.
Yorumların ortalamasına göre neyle karşılaşacağımı az çok kestirebiliyorum.
Tavsiye ederim,

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Teşekkürler tavsiyenize uyucam. Ama bütçe çok yüksek olmayınca üç aşağı beş yukarı yine aynı şeyler çıkacak gibi. Azimli güçlü aramaya devam. 😊