30 Ekim 2021 Cumartesi

Tünaydınlar, Selam ve Sevgiler...

 


Havada bir güzellik, hoş bir serinlik var.
Bugün Cumartesi İstanbul'un en güzel yerleri hep kalabalıktır şimdi.
Allah biliyor ya evden hiç bi yere gidesim yok.
 Oysa kızım benim bu halimden oldukça dertli:
"-Anne bir gün adım dahi atmak istemeyeceksin hiç bir yere..." diyor.
Naapayım.
Bazen canım istemiyor.
Ben canım istediğinde bağlasalar durmam ama bu aralar böyle.
Kendimi boncuklarımla, iplerimle, takılarım ve çiçeklerimle oyalıyorum.
Moda deyimle konfor ortamımı terk etmek istemiyorum.
:))))))))))))
Neyse evim evim güzel evim diyip oturuyorum alemlere akmak bana göre değil.

Bütün gezenlere iyi gezmeler.

***

Güzel bir şarkı bulayım şimdi...


İbrahim Ferrer...
"Perfidia..."
diyor dinleyelim eski bir şarkı, eski bir kayıt ama çok güzel geldi bana...

Hiç yorum yok: