13 Aralık 2021 Pazartesi

İyi Geceler...

Geçtiğimiz günlerde kendimde yaşadığım sağlık sorunlarım.

1-Yataktan kalkasım gelmiyor akşama kadar uyuyorum.

2- Yemek yerken bile çenemden bütün kemiklerime varan bir ağrı çekiyorum.

3- Sürekli uyurken ayaklarımda, dizlerimde ve bacaklarımda ani bir kramp sancısıyla (hatta sancılarıyla)         uyanıyorum.

4- Yorgun, bıkkın ve kendimi sürekli gözü yastıkta olarak görüyorum.

5- Bu arada kalp çarpıntısından yatamayıp oturur vaziyette geçiriyordum gecelerimi kalbimin atışı                   pijamamdan gözükecek gibiydi.

Meğersem D vitaminim ve kandaki demir oranım ve ayrıca folikasitim bitmiş ve de bunlarla kalmayıp bir de tiroitlerim durmuş.

Geçen hafta gittiğim doktorlarım her sorunumu çözdü gibi yoğun ilaç tedavisiyle iki ay sonra görüşeceğiz bakalım sonuç noolacak?

An itibariyle çok şükür iyiyim.

Niyeyse bir yazasım geldi.

Herkese sağlıklı günler.


Hiç yorum yok: