26 Nisan 2013 Cuma

Ne Olacak O Topladıkların?


-Kızım ne topluyosun sen orda?
-Yaprak topluyorum Teyze...
Sorunun  devamı gelecek de nasıl bekliyorum. Bu arada da bana doğru yürümeye başladı.
- Niye topluyosun? Kaynatıp da mı içiyosun? Hangi hastalığa iyi geliyor?
Haydaaa soru -hatta sorular- bilmediğim yerden çıktı. Ben 'naapıcaksın da topluyosun' diye bir soru bekliyordum ne diyeceğim şimdi Allah muhafaza ya kaynatıp içmeye kalkarsa? Zehirlenirse falan? O saniyeler içinde neler geçti kafamdan.
-Yok aman Teyze naapıyosun sakın kaynatıp içeyim falan deme haaa!!!
Ben bunları kurutup kitap ayracı yapıcam okula lazım.
Kadın sanki benim dediklerimi hiç anlamamış gibi devam ediyor konuşmaya...
-Kurutup da mı kaynatıcaz? Aç karnına mı içicez? Diz ağrısına iyi gelir mi?
Ben baktım derdimi anlatamıyorum.
-Gel anlatayım gel dizlerine iyi gelecek ama benim dediğimi yap tamam mı? dedim.
Kulağı da az duyuyor oturttum kadını ağacın altına
Bir yandan bağırıyorum konuşurken 
-Bak teyze, bunları topla, bir kitabın arasında kurut. Anladın di mi?
-E bağırma anladım. Kuruttuktan sonra naapıcaz?
-Kuruttuktan sonra çok az suyla kaynat, lapa gibi olsun.
-Tamam sonra?
-İnce bir tülbentin içine yay dizlerine sar tamam mı?
-E yakmaz mı?
Doğru yaa! Kadının dizlerini yaktıracaksın durup dururken Betül
Sen soğut Teyze biraz soğut öyle sar tamam mı?
-Olur.
Şimdi kadına içme desem yine başa dönücez. Yine içilecek fikri üşüşecek kadının kafasına o yüzden hiç bir şey diyemedim başka.
Şu ot, şifa işlerinden ne zaman kurtulacak bu yurdum insanı bilmem ki?
Bu arada kadın vakti zamanında emlakçılık yapmış hala da devam ettiğini söyledi.
-Sana bi ev satayım dedi.
Ahahahaaaaaaaa...
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Dizleri geçti mi acaba? :)))))))))))))))))))))))))))))))


Hiç yorum yok: