1 Kasım 2013 Cuma

Yine Aylardan Kasım...



Yukarıdaki fotoğrafım bir bayram kutlamasında uzaktan çekilen bir görüntü.
İspanyol paçalı lacivert pantolonuyla, 
yakası sırtına yayılmış beyaz çizgili oldukça havalı ceketiyle bahriyeli kıyafetim çok şıktı...
Daha küçükken çekilenleri pek sevmem bu fotoğrafım doğal, gözlerini derin derin dikmiş uzaklara bakıyor.
Ve şimdiki halim...
:)


Oğlucccummmla da konuştum var mı dahası bugün bana çoook güzel görünüyor.
Tual' in Kasım şarkısını çok severim...
"Yine aylardan Kasım, sanki sende kaldı bir yarım...
Her nefesim her anım sanadır canım..."
Bunları niye mi yazdım?

Çünkü bugün 1 Kasım benim doğum günüm...


2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Çocukken de çok güzelmişsiniz:)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Çocukken güzelmişim. :))))))))
Büyüyünce kalmadı...
:))))))))))))
Teşekkür ederim...
Ahahahaaa...