10 Ağustos 2015 Pazartesi

Günaydın...


İştah açan güzel bir fotoğrafla başlamak istedim bu sabah bloguma.
Günaydınlar herşeyin gönlümüzce olduğu mutlu haftalar dilerim hepimize.
(Kendimi de hiç ayırmam bu güzel dileklerden.)
:)))
Erik mürdüm eriği.
Mis kokusu, lezzeti, ne ekşi, ne tatlı hoş bir dengesi olan tadıyla
 yemelere doyamayacağımız bir meyve.
Geçenlerde bir tv. programında Osmanlı mutfağından bir yemek tanıttılar.
Et yemeğinin içine hem erik, hem kayısı, hem de dolu dolu 3 kaşık bal kattılar.
Etin, bal ve tatlı meyvelerle nasıl bir tadı olduğunu merak etmekle birlikte sadece eriğe yazık oldu diyebildim.
:)))))
Zaman zaman değişik tatları severim ama bu kadar değişiğini hiç denemedim.
Sanırım ömrüm boyunca da denemeyeceğim.
:)
Bir erikten konu nereye geldi?
Herkesin damak tadı farklı, sevdiği şey farklı ama ben yine de eriği, kayısıyı, eti ve balı ayrı ayrı severim ve yerim.
Neyse efendim kim neyi seviyorsa yesin.
Sağlıklı beslensin diyip bu yeme faslını kapatayım.
:)))

***


Jack Spencer, Mark Eliyahu...
Bayati Shiraz...
Dinleyelim.
Ne güzel çalmışlar.
Zevkle dinliyiniz.
:)))))))))))

Hiç yorum yok: