14 Ağustos 2015 Cuma

Merhabalar...


Az önce bavullarını hazır edip kapattığımız kuzumun yolculuğu yaklaştı.
Haftaya bu zamanlar çoktaaan gitmiş olacak.
Ayrıldığım için üzüleyim mi, okulu biteceği için  sevineyim mi bilemedim.
Boğazımda kocaman bir yumruk ne yutabiliyorum ne de çıkarabiliyorum.
İçim yine taş gibi...
Bir önceki gidişinden tek iç rahatlatan konu daha önceden bildiği yere gidiyor olması.
Yolun açık olsun kuzum her anlamda annem...
Sen ve arkadaşların kazasız belasız gidin gelin inşallah.

:..

***


Selçuk Ural...
"Güle güle sana yolun açık olsun..."
Diyor.
Ağlamadan dinleyelim...
:.(

4 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Ben neden okulu bitti sanıyorum? Sanki bir diploma töreni resmi görmüştüm, kafam karıştı şimdi...

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Doğru gördünüz o buradaki okul içindi. Suny öğrencisi olduğu için 3. sınıf burada bitti Seneye hayırlısıyla 4. sınıf orada bitecek.

Evde Yazar dedi ki...

E bitmiş sayılır, az kalmış;
Allah kavuştursun...

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Çok teşekkür ederim.