5 Ağustos 2015 Çarşamba

Günaydınlar...


Hayırlı sabahlarımız olsun hepimizin.
Dün sabahtan itibaren baya hareketli geçti günüm.
Yeni "jiji" ler alıp yeni bir tarza geçmek güzeldi. 

Alışverişten dönerken akşama doğru çıkan rüzgar bir güzel serinlememize sebep oldu.
Eve geldiğimde bütün pencereler açık olduğu için 
odanın kapısı da cereyanla birlikte çarpılmış ve pisiciiim odada kalmış. 
Kuzum benim yaaa...
Kapıyı açtığımda kumuna doğru bir koşuşturması vardı ki sormayın.
Hani az daha gelmesem yavrucuk odanın bir köşesine tuvaletini yapacakmış.
:))))))))))
Neyse ki tam zamanında yetiştim.
Akşam beni şaşırtan birşeyler oldu. 
Bu aralar şiddetli alevli bir gün geçtiğinde akşama doğru yağmur yağıyor ve ortalığı misss gibi bir toprak kokusu alıyordu.
Dün gündüz yine alevler içindeydi.
Ve akşam dışarıdan misss gibi toprak kokusu geliyordu ama bir damla bile yağmur yoktu.
Her yer kupkuru ama ağaçlardan yeşillik kokusuna karışmış bir toprak kokusu.
Anlam veremedim ama o mis kokuyu bol bol ciğerlerime çektim.
Ohhhhhh...
Herkese tavsiye ederim bu aralar sıcak o kadar bunaltıyor ki 
çekin içinize böyle mis gibi koku gelince ciğerleriniz tazelensin...
:))))

***

Güzel bir müzik dinleyelim şimdi.


DANIEL WAPLES - HANG DRUM - feat ARAMBOLLA

Sabah sabah etnik müzik dinlemekten hoşlananlara gelsin.
Sevgilerimle efenim...


Hiç yorum yok: