21 Eylül 2016 Çarşamba

Günaydın...


İyi günler hepimize.
Şu anda bir tv programı izliyorum ama bu programı yapanlara o kadar büyük sabırlar diliyorum ki.
Oradaki kadının yanında olup boğazını sıkmamak için çok sabırlı olmak lazım.
Yaa sabır, yaaa ecir.
Kadın 13 yaşındaki kızını birlikte İran' a kaçtığı eşşek kadar adama bırakıp kaçmış.
Öyle cevaplar veriyor ki sanki kızının bulunmasını istemiyor.
Ukala, sevimsiz, yalancı...
Kaçıp 4 yıl yaşadığı adamın gerçek adını bilmiyorum diyor.
Akrabalarını bilmiyorum diyor.
Cezaevine girmiş hangi cezaevinde olduğunu bilmiyor sözüm ona.
Nerede olduğunun, nerede oturduğunun bilgisini vermiyor.
13 yaşındaki kızını hiç mi hiç merak etmiyor üstelik.
Offf Allah' ım ben böyle saçma sapan bir kadın görmedim nasıl anne olmuş?
Çocuk kurtarılmalı ve annesinin varlığını dahi bilmemeli.

***

Hiç yorum yok: