16 Eylül 2016 Cuma

Günaydınlar...


Yine epeyce ara vermişim bloguma şükür kavuşturana diyip kolları sıvadım.
Merhabalar efenim.
Geçmiş Kurban Bayramınız mübarek olsun.
Kesilen kurbanların adil paylaşımı yerince sağlanmıştır inşallah.
Allah sevabına nail etsin diyerek güne başlıyorum.

***

Bugünkü görselimiz kalemler.
Bayılıyorum onları tek tek izlemeye, sanki o kalemlerle beynimdeki sayfalara gördüğüm 
kırtasiye malzemelerinin güzelliklerini yazıyorum.
:)
Renklere, çizgilere, desenlere ve şekillere çok önem verdiğim için heralde 
kalemler beni hep cezbeder.
Şu aralar okulların açılması yaklaştı ya kendimi marketlerin kırtasiye reyonlarında buluyorum küçük bir çocuk gibi.
Renkli boya kalemleri, simli- yaldızlı kalemler, resim defterleri, canson resim kağıtları...
Daha neler neler 0,5 kalemlerin güzelliğine de dalıp gider mi insan?
Ben bakıyorum hepsini tek tek inceliyorum.
Daha iki gün önce ne yapacağımı bilmediğim renkli kalem setleri aldım.
:))))
Akranlarım çocukları evlilik çağına gelmiş insanlar,
çocukları için çeyiz setlerine bakar, ya da kıyafet, veya beyaz eşyaya...
Ama ben öyle değilim.
Bir avm ye gitmişsem önce teknoloji mağazalarında, sonra kırtasiye reyonlarında
ve en son kitapların ve müzik albümlerinin bulunduğu bölümlerde buluyorum kendimi.
Amaaannn napiiim benim de merakım bu.
Ve tabii ki boncuklarım.
Onlar benim canlarım.
Takılarım neler neler eklendi yaz boyu takılarıma ama fotoğrafları sonra.
Güzel bir sergi fikri var...
İnşallah yüzümüzün akıyla başarır çıkarız.

***
Bayram bitti, hayat ve koşturmacalar yeniden başladı.
Ülkemize ve tüm insanlığa, barış, huzur  ve mutlu günler dileklerimle selamlar, sevgiler efenim...

***


Sanırım değil öyle blogumda hiç paylaşmadığım bir şarkı.
Ferdi Tayfur...
"İçim Yanar..."
Diyor dinleyelim.
Dün tesadüfen duydum yoldan geçen arabadan.
Yüksek ihtimalle 
yeni favorim bu şarkı olacak iyi dinlemeler.

"Ben senin hasretine alışamadım...
İçimdeki kavgamla barışamadım...
Uçup gitti mutluluk kavuşamadım..."

Hiç yorum yok: