21 Şubat 2022 Pazartesi

Gecenin Bir Yarısı...


Bu tür kutu görmek kime neyi hatırlatır bilmem ama benim aklıma anneciimin, ben küçükken karıştırmama asla izin vermediği gardrobundaki yaka çiçeği gelir.
Böyle asetat bir kutu içinde duran naif, şık, uçuş uçuş çok güzel bir çiçek.
Belki de o zamanlardan başladı çiçeklere özel merakım. 
Bilgisayarda grafik programını öğrendim ilk çiçekler yapmaya başladım. 
Pırıl pırıl uçuş uçuş özel çiçekler.
Sonra takı kursunda öğrendiğim tekniklerle çok güzel boncuk çiçeklerim oldu.
Yetmedi hep arayış ve yenilik peşinde olduğum için şimdi yaptığım çiçeklerim de gayet minimalist tarzda dantelden oluşturduğum modeller.
Çiçek sevgim elbette bitmedi nerede bir çiçek görsem hemen fotoğraf makinamı alır çekerim fotoğrafını gerçi şimdilerde telefonların yüksek çözünürlüklü olanlarıyla da çok hoş çekimler yapılabiliyor ama olsun. 
Mühim olan çiçek, rengi, şekli ne kadar küçük olursa olsun hiç önemli değil benim için çiçek, yaprak ve doğa olmalı.
Bir de koksalar eskisi gibi o mis kokularını yaysalar etrafa. 
 



Bunlar da yakaya konan o yılların eskitemediği şık yaka çiçekleri.
Şimdilerde broş diyoruz da ama benim için hala yaka çiçeği onlar.
İyi geceler sevgiyle kalın efenim...

Hiç yorum yok: