18 Şubat 2022 Cuma

Merhabalar...


Mutlu ve güzel günler dileklerimle selamlar sevgiler...
Bugün ilk cemre havaya düşmüş.
Dünden belliydi havanın güzelliği. Bugün yağmur vardı ama öğleden sonra açıldı.
Bahar geliyor, havalar ısınıyor artık gerçi Mart kapıdan baktırır derler ama bakalım noolacak?
Bugün güzel bir gün ayıkladığım tavuk derilerini mahalledeki kedilere verdim geldim. 
Sokak pisimiz nasıl güzel yiyordu görseniz.
Videoya çektim ama buraya nasıl yükleyeceğimi bilemedim.
Yan tarafımızda oturan komşumla tanıştık.
1 yıl oluyor neredeyse karşı komşumun sürekli kapısını çalmaktan yoruldum ve artık sıkıldım. 
O komşum benim kapımı çalıp bir şey sormadı, istemedi öyle olunca da ben de artık çekilmiştim kabuğuma.
Yan komşum da yeni taşındı bir kaç ay oldu geleli bakalım yeni yeni tanışıp kaynaşıcaz.
Güzel olacak bir şeyler.
Bugün güzel bir gün...
....

:))))...

Hiç yorum yok: