29 Mayıs 2013 Çarşamba

İşte Olayın Gelip Geleceği Yer Budur...


AK Parti Ağrı Milletvekili Fatma Salman Kotan, tek celsede boşandığı işadamı eşi İdris Kotan'ı ceza davasında affetti.
Boşanma arifesinde eşi tarafından darp edilen ve şikayette bulunan Kotan, Ankara 13 Asliye Ceza Mahkemesi'nde "Yaralama" suçlamasıyla açılan davada, celse arası gelerek, "Saygımız ve sevgimiz devam ediyor. Olay sırasında ben de sesimi yükselttim" diyerek şikayetinden vazgeçti.
4 yıla kadar hapis cezası istenen iş adamı İdris Kotan için önümüzdeki celse karar verilecek. Şikayet geri alındığı için olaya tanık olan çocukların dinlenmesinden de vazgeçildi.

http://www.gazeteoku.com/frame.php?url=http://www.internethaber.com/ak-partili-vekil-dayakci-kocasini-affetti-540655h.htm

Benden İnciler:
Neredeyse ben de hak ettim ama-aaaa  demeye getirilmiş sözler...
Kendi takdiri böyle ise diyecek bir şey yok...
Ama iyi cesaretlendirdi bundan sonraki şiddet yanlılarını haberi olsun...

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Dayakçı kocayı affetmek, "bir daha dayak atsın" primi vemektir.

Şaşırmadım akp'liler (aslında artık AKpkk diyoruz)
Fetocularla kankiler ya, bunların dinden anladıkları kadın kocasına itaat edecek, Kuran'da bile koca karısını dövsün diye yazıyor e öyle dine böyle eş!

Bir seneye kalmaz ikinci dayağı afiyetle yer, buraya yazıyorum.

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ne yazık ki kadının geleceği nokta bu işte...
İster ev kadını ol, ister milletvekili ol, ister o partili bu partili ol demek ki yaşantında bu tür olaylara hoş görüyle bakarsan geleceğin son nokta bu. Hülya Avşar' ı bazen haklı buluyorum:"- O kadınlar da kendini öldürtecek kadar salak olmasınlar canım" demişti.
Dini konularda çok bilgim yoktur sadece şunu söyleyebilirim. İnancını gerçekten samimi yaşayan insanlar bunlar yüzünden zarar görüyor. Kendi çıkarlarına göre dini yorumlayıp yaşayanların artık vaz geçmesi gerek.